پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر مهندس کاظمی شهردار و موسوی رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر طی پیامی مشترک فرا رسیدن ایام محرم وشهادت سرور وسالار شهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش را تسلیت گفتند

  بسم ا… الرحمن الرحیم

  اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

▪️محرم؛ سرفصلِ کتابِ حریت و آزادگی و ماهِ زیباترین شورِ دلدادگی و اوج تجلی عاشقی و دلبستگی شیعیان به آل الله و فرزندان پیامبر (ص)، ماه قیام، ایستادگی و ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان، آقااباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت است.

▪️محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

▪️حماسه عاشورا بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیام امام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.و خداوند هستی را شکر که توفیق درک محرمی دیگر را به ما ارزانی داشت . می‌خواهیم دوباره همچون پروانگان سبکبال گرد شمع وجود حسین بگردیم و جرعه نوش انوار معرفتش باشیم .

▪️در محرم امسال با توجه به همه گیری بیماری کرونا، از مردم عزیز و عشاق اهل بیت خواهانیم تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و باز هم حماسه ای بی نظیر و در شأن شهروندان کیاسر بیافرینیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم، جلوه ای از تعهد، مسئولیت پذیری و باورها را به نمایش بگذاریم.

▪️فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب، تمامی مسلمانان، شیفتگان آن حضرت علی الخصوص شهروندان فهیم بخش چهاردانگه و کیاسر تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.