پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار رییس شورای شهرستان ساری و رییس شورای شهر و شهردار کیاسر با فرمانده سپاه چهاردانگه

بمناسبت هفته دفاع مقدس مهندس سید جعفر هادیان رئیس شورا و مهندس روح الله یوسفی نائب رئیس شورای شهرستان ساری، ‌مهندس موسوی رئیس شورای شهر و مهندس کاظمی شهردار کیاسر با سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه دیدار کردند.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، ‌سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی بر لزوم هم افزایی و تعاملات طرفین برای برنامه ریزی ها در جهت رفع مشکلات و محرومیت بخش چهاردانگه در حوزه های مختلف زیرساخت، ‌کشاورزی، ‌آبرسانی و … تاکید شد.
سرگرد نبوی در این دیدار افزود: ‌امروز روزی است که وحدت در همه دستگاه های اجرایی،‌ نهادها و سازمان های خدمت رسان باید وجود داشته باشد و این یک هدف راهبردی برای پیشرفت کشور خواهد بود.
وی در ادامه با بیان این مسئله که ترویج فرهنگ فکر و عمل می تواند در برون رفت از مشکلات عدیده ی حوزه های مختلف بخش چهاردانگه موثر باشد، ‌اظهار داشت: ‌یقینا دفاع مقدس یک جنگِ خالی نبود، ‌دفاع مقدس سرشار از همدلی ها، همبستگی ها و وحدت بین آحاد مردم، مسئولین و رزمندگان بود و این خود اصلی بود برای اینکه یک وجب از خاک این سرزمین به دشمن واگذار نشود.
فرمانده سپاه چهاردانگه در پایان ضمن تقدیر از حضور این عزیزان در سپاه بخش خاطرنشان کرد: همه مسئولان در سطح شهرستان ساری و بخش چهاردانگه با وحدت و همدلی می توانند برنامه ریزی های مناسبی برای رفع مشکلات در سطح بخش داشته باشند.
همچنین در ادامه رئیس شورای شهر و شهردار کیاسر نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم وحدت بین همه دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان های خدمت رسان، مشکلات سطح شهر کیاسر و برخی روستاهای بخش چهاردانگه را بازگو کردند.
در پایان مهندس هادیان نیز ضمن تبریک بمناسبت هفته دفاع مقدس و اشاره به موضوع شوراهای اسلامی و وحدت و یکپارچگی شوراها و شهرداری ها برای پیشرفت شهرها، بر مشارکت همه دستگاه های اجرایی‌، نهاد ها و سازمان های خدمت رسان در جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و آمادگی خود را برای بستر سازی ‌جهت تعاملات شورای شهرستان و شهر کیاسر و دستگاه های اجرایی اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.