پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش کشته ها در محور کیاسر در سال جدید

در سال ۱۳۹۳ تعداد ۲۵ نفر و در پنج ماه اول امسال، ۱۵ نفر در جاده کیاسر کشته شدند.

1

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: جاده کیاسر از محور های اصلی استان می باشد. این محور استان مازندران را به استانهای شرقی و جنوبی متصل می نماید. به علت کیفیت خوب جاده در استانهای دیگر و کم ترافیک بودن آن، این مسیر مورد توجه مسافران قرار گرفته است، اما این جاده در سرزمین مازندران بدون کیفیت و غیراستاندار می باشد، به همین دلیل شاهد تصادفات بسیار شدید در این محور هستیم.

بخشدار چهاردانگه تعداد کشته های این جاده در سال قبل و سال جدید را چنین اعلام نمود: در سال ۱۳۹۳ ، ۲۵ نفر جان خود را در جاده کیاسر از دست دادند و متاسفانه در پنج ماه اول امسال (۱۳۹۴) ، ۱۵ نفر در این جاده در اثر تصادفات جاده ای کشته شدند.

ایشان در باره پیگیری های انجام شده برای ایمن سازی این محور گفت: با توجه به افزایش کشته های جاده ای در این محور مهم، پیگیری های زیادی برای شناسایی و حذف نقاط حادثه خیز انجام گرفته است.

وی افزود: ۱۶ نقطه حادثه خیز از جمله پیچ های تند، رانش جاده و ریزش کوه وجود دارد که سریعاً باید حذف شوند و گرنه با افزایش مسافرت در اواخر شهریور و با شروع فصل بارندگی، احتمال تصادفات بیشتری می شود.

امینی علت بالای تصادفات جاده ای در این محور را، پیچ تند، شیب زیاد، رانش جاده و شیرابه زباله و کم عرض بودن جاده و عدم رعایت قوانین رانندگی دانست.

ایشان راه حل کوتاه مدت کاهش تصادفات را در این محور، حذف نقاط حادثه خیز، ایجاد باند سبقت در بعضی نقاط، حضور بیشتر پلیس راه در مواقع بارندگی و ایام تعطیلات و راه حل نهایی آن را تعریض جاده و جدا شدن باند های رفت و برگشت دانست.

 پایگاه خبری چهاردانگه: با کشته شدن یک نفر دیگر در روز دهم شهریور ۱۳۹۴ در جاده کیاسر ، تعداد کشته ها در محور مرگ از اول سال ۱۳۹۴ تا کنون به ۱۶ نفر رسید.

1 نظر
  1. 811 می گوید

    مسئولین همچنان خوابند و هفته دولت خالی میبندند ما ال کردیم بل کردیم …..
    افسوس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.