پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شمشیربند در سمت رئیس شورای شهر ساری ابقاء شد

جلسه شورای شهر ساری با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری در سال سوم دوره چهارم برگزار و در این نشست با برگزاری انتخابات علیجان شمشیربند در سمت رئیس شورای اسلامی شهر ساری ابقا شد.

6

 

 

shamshir bandبه گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از تسنیم، شورای اسلامی شهر ساری در صد و سی و پنجمین نشست خود، عصر امروز انتخابات هیئت رئیسه سال سوم از دوره چهارم را با حضور همه اعضای شورای شهر و نماینده فرماندار شهرستان ساری برگزار کرد.

 

 

در این جلسه برای احراز ریاست شورای اسلامی شهر ساری در سال سوم دوره چهارم، آقایان علیجان شمشیربند و محمدحسن محمدی کیادهی اعلام کاندیداتوری کرده که پس از انجام رأی گیری علیجان شمشیربند با کسب ۹ رأی در سمت ریاست این شورا ابقا شد.

 

برای نائب رئیسی نیز، سید مهدی احمدی به عنوان تنها کاندیدا با کسب ۱۱ رأی, موفق به احراز این سمت شد.

 

شورای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران در دوره چهارم دارای ۱۳ عضو اصلی است.

 

شهر ساری مرکز مازندران بیش از ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

علیجان شمشیر بند از اهالی روستای ولویه چهاردانگه می باشد.

6 نظرات
  1. احمد کفشگر کیاسری می گوید

    با سلام واحترام . ابقای برادر ارزشی جناب آقای شمشیر بند به سمت رییس شورای شهرستان ساری مایه ی افتخار ماست. ولی باید دید چه قدمی برای منطقه و مردم این دیار برداشته که جای خالی آن عجیب حس می شود و عملکرد ایشان زمینه حضور برای کرسی های بالاتررا رقم خواهد زد. انشاالله …

  2. s می گوید

    ساری :شعبان وفایی نژاد
    به حمدالله با علیجان شمشمیربند با رأی منتخبین مردم در شورای شهر به عنوان رئیس پارلمان شهری معرفی شد که بدون شک شهروندان ساروی همچون منتخبین آنها در شورای شهر از شمشمیربند انتظاراتی دارند و امید به تحقق آن ، اما اینگونه به نظر می رسد الویت انتظارات آنها را باید در چند محور تشریح و بررسی کرد:
    ۱- حمایت همه جانبه از مهدی عبوری شهردار ساری در همه ابعاد
    ۲- مهیا ساختن فضای همکاری و همراهی و همدلی مسئولین ارشد دولت در مازندران برای کمک به شهرداری ساری در اجرای پروژه های مختلف عمرانی – خدماتی – رفاهی – فرهنگی و ورزشی.
    ۳- ایجاد فضای مناسبی برای مشارکت بیشتر شهروندان برای کمک به شهرداری در اجرای پروژه های مختلف شهری .
    ۴- ایجاد فضای وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر ، نمایندگان مجلس – نماینده رهبری و همه مسئولین شهرستان جهت خدمت در اجرای پروژه های عمرانی .
    ۵- برگزاری جلسات مرتب و منظم شورای شهر با حضور مسئولین استان و شهرستان .
    ۶- ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین شورای شهر و اصحاب رسانه .
    ۷- ایجاد فضای مناسب مشارکت مدیران ملی در اجرای پروژه های عمرانی مرکز استان .
    ۸- پیگیری حق و حقوق شهرداری از ادارات ، سازمان ها و نهادهای استانی که در مرکز استان تنها به دنبال دریافت خدمات هستند اما در پرداخت حق و حقوق شهرداری کم کاری و کم لطفی کرده و حاضر نیستند در این خصوص به وظیفه قانونی خود عمل کنند.
    ۹- رفع موانع در اجرای پروژه های بزرگ و زیربنایی در شهر ساری ؛ در این ارتباط مهدی عبوری شهردار این شهر نباید احساس تنهایی کند .
    ۱۰- نظارت عالیه رئیس و همه اعضای شورای شهر در اجرای پروژه های مختلف شهری بر همه ارکان شهرداری و کمک به شهرداری جهت کاهش هزینه های غیرضروری و افزایش اعتبارات مالی از موارد مد نظر محسوب می شود .
    ۱۱- رئیس شورای شهر باید نماد همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای شهر باشد و آنچه که در سخنرانی ها مطرح می کند باید دیدگاه و اعتقاد سایر اعضای شورای شهر محسوب شود و
    زمان مخابره:۳۸/۷-۱۲ شهریور

  3. آذر مقدم می گوید

    سلام دوستان چهاردانگه ای. سلام مدیران زحمت کش چهاردانگه نیوز که با صدها مشکل دارن اطلاع رسانی بیطرفانه می کنن.
    دو تا نظر برای دو تا از یادداشتهای مرقومه بالا دارم. اول اینکه ابقای اقای شمشیربند که خودشان ۹ سال پیش باعث و بانی آوردن آشغالای ساری به ولویه چهاردانگه شدن یعنی اینکه ۲۰ سال دیگه هم این آشغالا رو میارن به سرزمین کهن ما.
    دوم اینکه آقای وفایی نژاد هم خوب نون قرض میده تا آقای شمشیربند و عبوری هواشو داشته باشن!!! متاسفم که ایشون چشماشو روی عملکرد آقای شمشیربند برای آوردن زباله های ساری به چهاردانگه و اقای عبوری واسه تعلل در راه اندازی کارخانه موهوم کمپوست!!! بستن!!!!!!!!!!!!! انگار فقط ساری باید آباد بشه و هرچه بودجه استانی و ملی (برای همین زباله و راه و گردشگری و محرومیت زدایی و اشتغال و …) میاد رو ساری باید ببلعه و چهاردانگه سهمی نداره!!!
    آیا به نظر شما با بودن افرادی مثل وفایی نژاد و شمشیربند و عبوری، چهاردانگه هم دیده میشه و وجود خواهد داشت؟؟؟؟ تاریخ قضاوت میکنه

  4. خانواده سردار شهید خلیل شمشیربند می گوید

    سلام

    افتخاری دیگر در ساری و برای اهالی مردم چهاردانگه از جمله روستای همیشه سبز و شهید پرور ولویه علیاء

    انتصاب بجا و شایسته سردار خوبی ها برای ریاست شورای شهر مرکز استان رابه همه دوستان و سردار تبریک عرض می کنم

  5. شعبان وفایی نژاد می گوید

    بسمه تعالی
    مدیر محترم سایت وزین چهاردانگه نیوز
    برادر ارزشمند جناب آقای نظری
    سلام علیکم
    احتراماً در پاسخ به انتقاد کاربر محترمی که از بنده انتقاد شدیدی بابت مقاله ارسالی داشته اند باید عنوان کنم این متن را برای انتشار ( در صورت صلاحدید مدیریت سایت ) ارسال کرده بودم که در قسمت کامنت به نمایش در آمد که از این بابت نیز بابت انتشار دیدگاه تحلیلی ام از شما سپاسگزارم. اما لازم به توضیح است که در بحث انتقاد از حوزه انتقال زباله به منطقه چهاردانگه به شهادت همین سایت وزین چهاردانگه نیوز، بیشترین انتقادات و اعتراضات را در بحث آسیب پذیری داشته ام که مناطق دودانگه و چهاردانگه دچار خسارات غیرقابل تحمل از نظر منابع طبیعی و زیست محیطی و نابودی حیات وحش می شود. بزرگترین ظلم طول تاریخ چهاردانگه را در انتقال زباله اعلام کرده ام. اما متهم به نان قرض دادن به آقایان شمشیربند و عبوری شهردار و رئیس شورای شهر ساری شده ام؛ به شهادت همه اصحاب رسانه بنده ضمن احترام و تکریم به برادر ارجمندم جناب آقای سردار شمشمیربند، علیرغم اینکه ایشان ابلاغ مشاور رئیس شورای شهر را برای بنده صادر کرده بودند ولیکن به هیچ عنوان در این حوزه ورود نکرده ام تا بتوانم به عنوان یکی از اصحاب رسانه حداقل در توان خودم در خدمت مردم باشم. مهدی عبوری شهردار ساری نیز پیشنهاد مسئولیت روابط عمومی یا حوزه کارهای اطلاع رسانی شهرداری را داشتند که در این حوزه نیز ورود نکردم. در زمان مسئولیت آقایان شمشیربند و عبوری به هیچ عنوان مسئولیتی قبول نکردم اما همواره سعی داشته ام با شهروندان عزیز ساروی همراه و در خدمت هر دو بزرگوار باشم. هدفم از ارسال مقاله ای که مورد نقد قرار گرفته، تنها کمک به همراهی و تعامل بیش از پیش شورای شهر و شهرداری بوده است.
    باز هم اعلام می دارم هیچگاه نسبت به عملکرد شهرداران گذشته ساری و اعضای شوراها اول، دوم و سوم هتک حرمت و توهین نکردم و منکر زحمات آنها نیز نیستم. ساری چه در زمان رژیم گذشته و چه در حال حاضر چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهرداران قبل و پس از انقلاب همواره منشأ خدمات شایسته ای برای شهر – شهرداری و شهروندان بوده و هستند هر مدیر مسئول در حد توان و اختیارات و اعتبارات و امکاناتی که داشته به مرکز استان خدمت کرده است.
    و سرانجام اینکه بنده شعبان وفایی نژاد تویه درواری به نوعی به چهاردانگه وابستگی دارم. سردار شمشیربند نیز از خطه چهاردانگه است و مهدی عبوری نیز به چهاردانگه وابستگی هایی دارد و هیچ یک از ما با مشکلات این منطقه بیگانه نیستیم. شورای شهر و شهرداری در حال حاضر سخت پیگیر ساخت و نصب کارخانه زباله سوز است تا مشکلات این منطقه را مرتفع سازد.
    در پایان از زحمات و تلاشهای مدیریت محترم سایت چهاردانگه نیوز که منادی دفاع از حق و حقوق چهاردانگه ای های مظلوم که اسیر بحران حمل و دفن زباله هستند، قدردانی کنیم. جاده هایش را اتوبان مرگ و دارای اعتبارات بسیار ضعیف – امکانات محدود دارد و چهاردانگه نیوز همه این موارد را افشاگری و تحلیل های خوبی نیز منتشر کرده است و در خصوص اسطوره این منطقه مرحوم زنده یاد حضرت آیت الله سید حسن شجاعی که افتخار بزرگ علمای مازندران نیز بوده نیز مطالبی به نقل از ایشان در بحث محرومیت های چهاردانگه منتشر کرده است . در پایان برای حضرتعالی در مسئولیت خطیر رسانه و دفاع از حق و حقوق مردم در این جایگاه آرزوی موفقیت دارم.

    ۰۹۱۱۳۵۱۲۸۹۵

  6. اتابک می گوید

    بادرود . هیچ کدام ازاین اقایان هیچ حسی نسبت به منطقه چهاردانگه ندارند.درچهاردانگه هیچ گونه امکاناتی وجود ندارد از هر لحاظ که فکرش بکنی محروم هستند ومردم شریف چهاردانگه دیگه میدونند که هیچ مسئولی به فکر انها نمیباشد . پس خواهش میکنم باجملات بازی نکنید اقای …………

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.