پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مستحدثات حریم جاده چهاردانگه با دستور قضایی رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف و تخریب ۵۰ مورد از مستحدثات حریم جاده چهاردانگه (کیاسر) طبق ماده ۶ و تبصره یک از قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه آهن با پیگیری رئیس حوزه قضایی و همکاری اداره راه ونیروی انتظامی خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، حجت الاسلام والمسلمین اکبری از رفع تصرف و تخریب ۵۰ مورد از مستحدثات حریم جاده کیاسر در بخش چهاردانگه طبق ماده ۶ و تبصره یک از قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه آهن با پیگیری رئیس حوزه قضایی و همکاری اداره راه ونیروی انتظامی خبر داد و گفت: یکی ازمواردی که در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح می‌شود مقابله با دخل و تصرف در بیت المال و اراضی ملی وطبیعی؛ حریم راه‌ها ورودخانه هاست که علیرغم اخطار و مهلت یکساله متاسفانه اقدامی دراین خصوص صورت نگرفته و متخلفان همچنان به ساخت و ساز ادامه داده بودند که با دستور به موقع رئیس حوزه قضایی چهاردانگه نسبت به اجرای حکم و تخریب موارد ساخته شده اقدام موثر و قانونی صورت گرفت.

وی افزود: محور جاده کیاسر از حساسیت خاصی برخوردار است که با توجه به تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جاده و مناطقی مانند جمال الدین کلا، لنگر، عالیکلا، با پیگیری و اطلاع رسانی شهروندان دلسوز، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: عده‌ای با گذاشتن میز، منقل و ساخت آلاچیق و مغازه در کنار جاده، بدون کسب مجوز از وزارت راه اقدام به ساخت ساز کرده بودند بطوری که ایمنی عبور و مرور به مخاطره افتاده بود که با دستور قضایی این موارد تخریب و آزاد سازی شد.

مستحدثات حریم جاده چهاردانگه (کیاسر) مازندران رفع تصرف شد

حجت الاسلام والسلمین اکبری خاطرنشان کرد: متخلفان بدانند با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه برخورد قانونی صورت گرفته و آثار تجاوز به حریم، تخریب می‌شود.

وی از کسانی که قصد ساخت و ساز در مسیر جاده‌ها و راه‌ها را دارند خواست تا قبل از هرگونه ساخت و سازی حتما از مراجع ذی صلاح استعلام حاصل كرده و بعد از اخذ مجوزهای لازم نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.