پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه ارتباطی ۲۲ روستا بخش چهاردانگه ساری مسدود است

معاون بخشدار چهاردانگه ساری گفت: به‌علت بارش شدید برف و یخبندان راه ارتباطی ۲۲ روستا در بخش چهاردانگه ساری مسدود است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: محمد احمدی معاون بخشداری چهاردانگه  اظهار کرد: جاده مواصلاتی ساری به سمنان با وجود برف سنگین شب گذشته با تلاش راهداران بازگشایی شد.

 

وی با اشاره به اینکه شب گذشته جاده ساری به سمنان به‌علت بارش سنگین برف مسدود شده بود، افزود: این محور تا ساعت هشت صبح امروز مسدود بود اما با تلاش راهداران بازگشایی شد.

 

معاون بخشدار چهاردانگه ساری از وجود مشکلات در راه‌های روستای این بخش خبر داد و گفت: راه ارتباطی ۲۲ روستا در بخش چهاردانگه ساری مسدود است.

 

این مسئول با بیان اینکه بیشترین مشکل راه‌های روستایی بخش چهاردانگه مربوط به منطقه نرماب دوسر می‌شود، ادامه داد: راه ارتباطی ۲۲ روستا به‌علت بارش شدید برف و یخبندان مسدود است و امکان رفت و آمد در آن وجود ندارد.

 

احمدی خواستار افزایش امکانات راهداری در بخش چهاردانگه شد و تصریح کرد: در حال حاضر سه دستگاه نمک‌پاش، سه دستگاه گریدر و یک دستگاه بردزل در جاده اصلی در حال فعالیت هستند که به‌علت سنگینی بارش برف نمی‌توانند راه‌های روستایی را بازگشایی کنند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد خسارات احتمالی به روستاها هنوز گزارشی به‌دست ما نرسیده، اظهار کرد: جاده‌های روستایی با یخبندان شدید روبرو هستند و به گفته هواشناسی یخبندان جاده‌ها از امشب تشدید می‌شود.

 

معاون بخشدار چهاردانگه ساری با بیان اینکه به مردم و مسافران توصیه می‌شود امشب در جاده ساری به سمنان تردد نکنند، گفت: از پلیس راه درخواست کردیم به‌صورت جدی از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ و مسافران بدون لباس گرم در منطقه خودداری کنند./فارس

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.