پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

297 کیلومتر از راههای روستایی چهاردانگه منتظر آسفالت است

0

مهندس علی صادقی رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساري در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز وضعیت جاده ای شهرستان ساری و بخش چهاردانگه را تشریح کرد. 

وی گفت: طول راههای شهرستان ساری 1457 کیلومتر می باشد که 320 کیلومتر راه های اصلی و فرعی و 1337 کیلومتر راه روستایی می باشد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساري در باره وضعیت راه های شهرستان ساری اظهار داشت: 680 کیلومتر از راه های شهرستان ساری آسفالته، 440 کیلومتر راه شنی و 68 کیلومتر راه خاکی می باشد.

مهندس صادقی در باره راه های روستایی چهاردانگه اظهار داشت: در بخش چهاردانگه 460 کیلومتر راه روستایی داریم که 163 کیومتر آسفالت و 297 کیلومتر منتظر آسفالت  می باشد.

وی در باره وضعیت راههای دهستان های چهاردانگه افزود: 68 کیلومتر را پشتکوه جاده داریم که 47 کیلومتر آسفالت می باشد، در دهستان چهاردانگه 220 کیلومتر جاده داریم که 70 کیلومتر آسفالت است و در گرماب 157 کیلومتر جاده داریم که 45 کیلومتر آن آسفالت است.

مهندس صادقی در پایان اظهار داشت، بیشترین راه روستایی آفالت نشده در شهرستان ساری متعلق به بخش چهاردانگه می باشد و  با افزایش هزینه ها نگهداری جاده ها فوق العاده سخت شده است و بودجه ما کفاف هزینه ها را نمی دهد اما تمام تلاش خود را بر حفظ وضعیت موجود داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.