پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهل و پنجمین کاندیدای ساری برای انتخابات مجلس از ایتالیا می آید+معرفی

کوروش جعفری کاردار ایران در ایتالیا چهل و پنجمین کاندید انتخابات مجلس در حوزه ساری و میاندرورد شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، در پایان روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود فرماندار مرکز استان مازندران تعداد نامزدهای ثبت نام شده را ۴۴ نفر اعلام کرد اما بعد از گذشت چند روز یک نفر به این لیست اعلام شده، اضافه شد.

 

کوروش جعفری کاردار ساروی ایران در ایتالیا چهل و پنجمین کاندید حوزه انتخابات ساری و میاندرورد است که به واسطه ثبت‌نام در سفارت ایتالیا و ارسال مدارک از طریق وزارت خارجه، وزارت کشور و فرمانداری ساری دیرتر اسم این کاندید راثبت کردند.

 

photo_2016-01-03_10-25-21

معرفی کوروش جعفری

کوروش جعفری متولد۱۳۵۰ فارغ التحصیل علوم سیاسی وحقوق بین الملل در مقطع کارشناسی ازدانشگاه وزارت امور خارجه ،وی مقطع کارشناسی ارشد را در رشته علوم سیاسی و حقوق بین الملل در دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است .

 

از سوابق جعفری می توان به  سابقه وزارت امور خارجه،کنسول سیاسی ایران در هنگ کنگ و ماکوئو،نماینده جمهوری اسلامی ایران درکمیته ششم مجمع عمومی سازمان ملل ،۲ دوره نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس عمومی یونسکو در پاریس،رییس هیات نمایندگی مذاکره با طرف خارجی در ترکیه و روسیه،نماینده ایران و رییس هیات در اجلاس توسعه و تجارت بین الملل در سازمان ملل،سابقه کار در دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاهها اشاره کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.