پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امضای خواهرخواندگی ساری و مارکه ایتالیا

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: خواهرخواندگی ساری و مارکه ایتالیا توسط شهردار ساری و استاندار مارکه ایتالیا به امضا خواهد رسید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس ،حسن خیریانپور پیش از ظهر امروز در همایش تجاری مشترک فعالان اقتصادی مازندران با هیأت اقتصادی جمهوری ایتالیا اظهار کرد: هدف از این بازدید تعمیق ارتباط در ابعاد مختلف و گسترش مناسبات اقتصادی، تجاری، صنعتی، گردشگری، کشاورزی و دانشگاهی و علمی است.

 

وی افزود: برای تحقق این هدف چهار گروه تجاری از روز گذشته وارد مازندران شدند و کارگروه‌های اقتصادی تشکیل شد.

 

خیریانپور ادامه داد: مذاکرات و تبادل تجربیات انجام شد و ماحصل این تبادل تجربیات امروز با حضور دو استاندار در قالب تفاهم‌نامه به امضا خواهد رسید.

 

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران بیان کرد: خواهرخواندگی ساری و مارکه ایتالیا توسط شهردار ساری و مارکه ایتالیا به امضا خواهد رسید.

 

وی اظهار کرد: امیدوارم با ظرفیت‌های بالایی که در مازندران وجود دارد تبادل دانش فنی و مهندسی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی و صادرات از مازندران به مارکه در زمینه کشاورزی، اقتصادی، صنعتی، گردشگری و صنایع دستی گسترش یابد.

 

خیریانپور خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی و بخش خصوصی مازندران توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارند و علاقه‌مند برای گسترش همکاری برای بازرگانی مارکه بوده که منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی فی‌مابین با مارکه می‌شود.

 

هیأت ۴۶ نفره با بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مازندران تبادل اطلاعات و تجربیات دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.