پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری- 14 فروردین 1394

1

 

به گزارش آهنگری کیاسری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز عبادي سياسي  جمعه بخش چهاردانگه در تاريخ 14 فروردین 1394 به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمين تيموري امام جمعه چهاردانگه اقامه گرديد.

 

ايشان با سفارش مومنين و مومنات به تقواي الهي با بهره گيري از محضر امام باقر (ع) بيان داشت: خودت را با كتاب خدا ، قرآن ، عرضه بدار آيا اعتقادت ، عمل و رفتارت با قرآن سازگاري دارد ، قرآن مي فرمايد از طاغوت دور شو ، دروغ نگو ، غيبت نكن ، ديگران را مسخره نكن ، انفاق كن ، اگر راه قرآن را مي پيمايي و در اين راه ثابت قدم هستي به خودت م‍ژده بده كه راه رستگاري را پيش گرفتي.  

 

امام جمعه كياسر در ادامه، بحث هفته هاي گذشته خود در رابطه با معاد را پي گرفتند و افزود: در اين سلسله مباحث به صراط رسيديم كه آن به معني راه مستقيم است كه هم صراط دنيوي و هم صراط اخروي داريم كه مطابق آيات قرآني مراد از صراط در دنيا «راه هدايت» است كه اين راه انبياء و اولياء و صدقين است همچنان كه در نماز مي گوييم خدايا ما را به راه مستقيم هدايت كن ، اما صراط در آخرت پلي كه انسان ها بايد عبور كنند كه كساني كه اهل تقوي و ولايت هستند نجات پيدا مي كنند.

 

خطيب نماز جمعه كياسر در فرازي ديگر از سخنان خود با گرامي داشت روز دوازدهم فروردين ، روز جمهوري اسلامي ، اين روز را روز آزادي ملت ايران از سلطه ي شاهنشاهي دانست و بيان داشت: در آن دوره ما برده بوديم اما فكر مي كرديم آزاد هستيم موقع انتخابات كه مي شد شناسنامه ها را جمع مي كردند و رأي را مي نوشتند خداوند به بركت انقلاب ما را آزاد كرد امام فرياد زد مردم را هوشياري داد و مردم بيدار شدند .

 

حاج آقا تيموري با اشاره به روز جهاني بهداشت افزود: به لطف خدا محيط سالم و هواي پاك داريم كه بايد طبيعت را براي نسل هاي بعدي حفظ كنيم ايشان با اشاره به پيگيري هاي خود در زمينه حل مشكل بيماران دياليزي منطقه از بيماران محترم يا خانواده هاي آن ها خواست اطلاعات آن ها را به دفتر ستاد نماز جمعه اعلام كنند چون رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي استان اعلام كردند در صورتي كه آمار دياليزي منطقه پانزده نفر باشد اين دستگاه را در مركز درماني كياسر مستقر مي كنند.

 

امام جمعه محترم در ادامه با اعلام كلنگ زني اورژانس 115 و پليس راه توسط مسئولين استاني در منطقه ابراز اميدواري كرد مسئولين زحمت كش در راستاي مشكلات بخش چهاردانگه قدم هاي محكم تر بردارند.

 

خطيب نماز جمعه كياسر با انتقاد از سياست هاي حقوق بشري غرب و آمريكا به مسأله يمن اشاره كرد كه غرب دم از حقوق بشر و آزادي مي زند اما اگر ملتي به دنبال آزادي باشد سرش بمب مي ريزند. جرم اين مردم چيست چرا سازمان ملل حرفي نمي زند؟ تعجب مي كنيم از كساني كه خام سياست هاي حقوق بشري غرب و آمريكا مي شوند.

 

گفتني است بعد از اقامه نماز جمعه و عصر نمازگزاران ولايي چهاردانگه  در حمايت از مردم مظلوم يمن از محل مصلي تا ميدان ولي عصر (عج) كياسر در يك راهپيمايي باشكوه و با شعارهاي خود اقدام نظامي سعودي و آمريكايي را در يمن محكوم كردند.

 

1 نظر
  1. حسن می گوید

    از بيانات امام جمعه فرهیخته و دانشمند و با بصیرت کياسر سپاسگزارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.