پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فایل صوتی: نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام جلایی صلاحی – 27 دی ۹۸

0

امام جمعه بخش چهاردانگه در خطبه اول پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا ، با استفاده از بیانات ارزشمند حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، بیان داشت که بدتر از هر بدی عقاب آن و خوب‌تر از هر خیری ثواب آن است.

وی همچنین شنیدن زیبایی‌های دنیا را دلچسب‌تر از دیدن آن عنوان کرد و افزود: امور آخرت برعکس امور دنیایی است. یعنی دیدن آن عظیم‌تر از شنیدن آن است.
آن قدر عظیم است که هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده و تصور آن نیز از قلب کسی خطور نکرده است. و از این بخش از بیانات این طور نتیجه گرفتند که حال که چنین است بهتر این است که انسان از متاع دنیا کم و به دارایی‌های خود در امر آخرت بیافزاید.

حجت الاسلام و المسلمین جلایی صلاحی در خطبه‌ی دوم وظیفه‌ی ما در قبال دشمنی که هجمه،‌ نیرو، و قدرتش به ظاهر بیشتر باشد، مقاومت بیان کرد و تاکید کرد که خداوند به اهل ایمان وعده یاری داده و تاکید کرده که مبادا با دشمن سازش کنید.

خطیب نمازجمعه شهر کیاسر یکی از مکاید دشمن را به حاشیه بردن قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در حمله‌ی غافلگیرانه به عین الاسد بیان کرد و گفت نباید حادثه‌ی سقوط هواپیمای مسافربری گرچه حادثه ای غم بود اما نباید اتفاق مهمتر که همان نمایش قدرت اطلاعاتی سپاه، شکست آمریکا، و خارج شدن آمریکا از پروتکل‌های محرمانه بود را تحت الشعاع قرار دهد.

وی در پایان به سیل سیستان و بلوچستان اشاره کرد و از عموم مردم انقلابی منطقه خواست تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری مردم مظلوم و سیل‌زده سیستان و بلوچستان بشتابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.