پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسعودیان زاده نگرش جدیدی در واگذاری مسئولیت باز کرد

0

 گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و معاون هماهنگی، رییس حراست اداره کل و مشاورین مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، سلطانی(بخشدار منطقه چهاردانگه) و کردان(فرمانده سپاه منطقه چهاردانگه) و جمعی از مسئولان در اداره آموزش و پرورش چهاردانگه انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در این مراسم، مهمترین مؤلفه در پیشرفت و توسعه را «مدیریت» دانست و گفت: مدیریت و مسئولیت امانتی در دست ما است و مدیر باید پاسخگو باشد.

محمد شعبانی، با الگو قرار دادن حضرت امام (ره) و بیان ویژگیهای مدیریتی ایشان مثل هوشمندی های سیاسی، خلاقیت، نوآوری، و توجه به مخاطب گفت: ما می توانیم از منش و خط و مشی امام برای موفقیت در مدیریت و حرکت در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس بهره ببریم.

وی ضمن تشکر از زحمات سید محمد مسعودیان زاده (مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه) گفت: مدیریت مسعودیان زاده بر اساس توکل، اخلاق مداری و اعتمادسازی استوار بود و  با توجه به تمام موانع و مشکلات موجود منطقه چهاردانگه در اجرای برنامه های وزارت متبوع بسیار عالی بوده است.

وی تصریح کرد: مسعودیان زاده نگرش جدیدی در واگذاری مسئولیت باز کرد که آن استقبال از مدیر و در اختیار گذاشتن تجربیات  بود.

مدیر سابق آموزش و پرورش چهاردانگه نیز ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی و خیر مقدم حضور مهمانان و مسئولین استان و منطقه، از زحمات نیروهای آموزشی و اداری آموزش و پرورش منطقه تشکر و قدردانی کرد.

مسعودیان زاده، سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز را در منطقه ۵/۱۴ متر مربع  دانسته و همچنین سرانه تعداد دانش آموز نسبت به معلم را پنج به یک برشمرد و گفت: ۸۰ درصد دانش آموزان منطقه در مدارسی که دارای سیستم گرمایشی استاندارد شوفاژ و بخاری تابشی می باشند، در حال تحصیل هستند.

وی افزود: ۶۸ درصد دانش آموزان منطقه در مدارسی در حال تحصیل هستند که نوساز بوده و یا طی چند سال اخیر مقاوم سازی شده اند.

شکرالله شریعت نژاد، مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه، نیز ضمن تقدیر و تشکر کرد از مسئولین اداره کل و همچنین از مسعودیان زاده، به خاطر زحمات و تلاش برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و وضعیت رضایت بخش موجود، به اهمیت مشارکت آحاد ملت در امور مربوط به آموزش و پرورش اشاره کرده و گفت: برای پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف از ظرفیت های موجود جهت مشارکت های مالی و خرد جمعی استفاده خواهم نمود تا بتوانم از این آزمون الهی سربلند بیرون آیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.