پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسالت تربیت مؤثر نمی افتد؛ مگر همه نهادهای مرتبط آن را دنبال کنند

آموزش و پرورش امروز نقشه راه دارد و بر اساس نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین و دیگر اسناد ترسیمی باید بتواند در چشم انداز 1404 به اهداف تعیین شده برسد؛ این امر مؤثر نمی افتد مگر با همت و دغدغه اولیای خانه و مدرسه، دانش آموز و همه نهاد های جامعه.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه سایر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس  این اداره، در فریضه عبادی، سیاسی نماز جمعه چهاردانگه در شهر کیاسر ( مورخ 11 اردیبهشت 1394 ) به عنوان سخنران پیش از خطبه، در جمع نمازگزاران و حضور ویژه فرهنگیان منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب خصوصا استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت و پس از تشکر از کلیه فرهنگیان منطقه، به بیان بخشی از موفقیت ها ی آموزش و پرورش منطقه پرداخت.

 

1 - Copy

 

مسعودیان زاده، در ادامه گفت: مهمترین نهاد تربیتی در کشور اسلامی ایران آموزش و پرورش است؛ و رسالت تربیت در جامعه کنونی مؤثر نمی افتد مگر اینکه همه نهادهای مرتبط مشترکاً آن هدف را تعقیب نمایند.

 

رییس اداره، خاطر نشان کرد؛ آموزش و پرورش امروز نقشه راه دارد و بر اساس نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین و دیگر اسناد ترسیمی باید بتواند در چشم انداز 1404 به اهداف ترسیمی برسد؛ این امر مؤثر نمی افتد مگر با همت و دغدغه اولیای خانه و مدرسه، دانش آموز و همه نهاد های جامعه.

 

وی تصریح کرد؛ امروز وظیفه اصلی اولیا تعامل و همفکری است؛ تا بتوانیم با شناخت کامل از اهداف ترسیمی و چشم انداز ها همدیگر را در رسیدن به هدف یاری رسانیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.