پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولیای خانه و مدرسه باید شرایط را برای تربیت احسن فرزندان مهیا سازند

تعلیم و تربیت پایه و اساس جامعه است؛ خدمت و مشارکت در امر آموزش و پرورش، خدمت به کل جامعه است؛ اولیا خانه و مدرسه نقش اول تربیتی را ایفا می کنند و باید فضا و شرایط را برای تربیت احسن فرزندان مهیا سازند.

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، رییس ادره، در جلسه انجمن اولیا و مربیان منطقه، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از اولیای خانه و مدرسه به بیان سیاست های ترسیمی و انتظارات پرداخت.

 IMG_2194

مسعودیان زاده گفت: تعلیم و تربیت پایه و اساس جامعه است؛ اولیا خانه و مدرسه نقش اول تربیتی را ایفا می کنند و باید فضا و شرایط را برای تربیت احسن فرزندان مهیا سازند.

 

رییس اداره خدمت و مشارکت در امر آموزش و پرورش را خدمت به کل جامعه دانست و گفت:آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار مسئولیت سنگین تربیت نسل را بر عهده بگیرد و آموزش های غیر رسمی که امروزه در جامعه صورت می گیرد باید خود را با دغدقه های نظام تعلیم و تربیت و آموزش رسمی مطابقت دهند که در این صورت می توانیم به آینده فرزندانمان امیدوار باشیم و زندگی خوبی  را برای آن ها رقم بزنیم.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.