پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم نگران ورود زباله‌های کرانایی به منطقه نباشند

0

در پی انتشار خبر «مردم چهاردانگه نگران ورود زباله‌های کرونایی به منطقه هستند» در پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، دڪتر مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ورود ماسکها و دستکشهای استفاده شده موجب نگرانی همه اهالی چهاردانگه در بحث انتقال ویروس و بیماری کرونا شده بود.

وی افزود، در تماس تلفنی با مسئولین شهرداری ساری، این موضوع تذکر داده شد. مسئولین نیز ضمن تاکید بر ایزوله سازی و ویروس کشی ابتدایی، قول دفن بهداشتی و آهک پاشی کامل را دادند که مقرر گردید در اولین فرصت ضمن بازدید میدانی موضوع به جد پیگیری گردد

بخشدار چهاردانگه در مورد ضد عفونی روستاها و شهر ڪیاسر اظهار داشت: شهر ڪیاسر توسط شهرداری این شهر و روستاها نیز با ایجاد تفاهم نامه امضاءشده با همڪاری دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه بسیج ضدعفونی می‌شوند و توسط خانه های بهداشت نڪات لازم به مردم جهت پیشگیری از ویروس ڪرونا آموزش داده می‌شود.

مسئول سیاسی بخش در مورد ورود مسافران گفت: ورود مسافران به بخش ممنوع می باشد و تمام اماکن گردشگری منطقه تعطیل می‌باشد و ڪسی حق اجاره خانه مسافر به مسافران را ندارد.

زباله شهرستان ساری الان به مدت ۱۴ سال به منطقه گویچاله دهستان پشتڪوه چهاردانگه منتقل و دپو  می‌شود و با شیوع بیماری ڪرونا  در استان مازندران موج نگرانی را در بین مردم چهاردانگه ایجاد ڪرده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.