پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر یوسف نژاد: برای حل مشکل زباله، در کنار مردم مظلوم چهاردانگه هستم

دکتر علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت انتقال زباله ساری به بخش چهاردانگه گفت: تمام تلاشم را برای این کار خواهم داشت تا این مشکل حل شود و حتی وزیر مربوطه را استیضاح خواهم کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت انتقال زباله ساری به بخش چهاردانگه گفت:  تمام تلاشم را برای این کار خواهم داشت  تا این مشکل حل شود و حتی وزیر مربوطه را استیضاح خواهم کرد.

 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین استانی و شهرستانی باید به داد مردم مظلوم چهار دانگه برسند. من هم کمک میکنم و در کنار مردم  چهاردانگه هستم . پنج شنبه قبل جلسه گذاستم و این هفته هم در استانداری جلسه هست و پیگیر کارها می باشم.

 

دکتر یوسف نژاد جهت عملیاتی کردن سخنان امام جمعه چهاردانگه برای حل مشکل انتقال زباله ساری به بخش چهاردانگه گفت: فرمایشات امام جمعه عزیز را با جان و دل پیگیری می کنم.

 

 امروز یکشنه ۲۱ آذر ۱۳۹۵،  دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود، در صحن مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به وزارت کشور ، خواستار  بررسى علت عدم انجام تعهدات وزارت کشور براى انتقال مرکز زباله از چهاردانگه سارى شد.

 

دکتر یوسف نژاد افزود، بعد از تذکر امروز در مجلس راجع به انتقال زباله شهر ساری به بخش چهار دانگه، معاون وزیر کشور با اینجانب جلسه گذاشت و بنده نقطه نظرات مردم چهاردانگه را به ایشان انتقال دادم . قرار شد پیگیری کند و  به اینجانب گزارش بدهند.

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.