پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی مشکلات شهر کیاسر و بخش چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، در پی درخواست رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از دکتر یوسف نژاد جهت بررسی ریشه ای مشکلات شهر کیاسر صورت گرفت.

دیدار دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری ومیاندورود ودکتر ابراهیمی رئیس شورای شهر کیاسر با جناب آقای محمد علی افشانی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاونین ایشان در دفتر رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برگزار شد.

در این دیدار دکتر یوسف نژاد با بیان اینکه منطقه چهاردانگه که قدمگاه مقام معظم رهبری نیز می باشد از مشکلات عدیده ای رنج می برد و شهرداری کیاسر نیز علی رغم توان اندک خود در سطح منطقه نیز به خدمت رسانی مشغول می باشد بر لزوم توجه بیشتر مسئولان کشوری به این شهر تاکید نمودند وبیان داشتند که با توجه به قرار داشتن شهر کیاسر در مسیر کریدور شمال-جنوب هر نوع حمایتی از این شهرداری منجر به بهبود خدمات رسانی به تردد کنندگان این کریدور نیزخواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به موضوع حمل زباله شهر ساری به منطقه چهاردانگه خواستار پرداخت هر چه زودتر سهم دولت در خصوص  احداث کارخانه زباله سوز ساری شد تا  عدم حمل زباله به منطقه چهاردانگه که یکی از خواسته های به حق مردم منطقه می باشد تا پایان سال محقق شود.

همچنین در این دیدار دکتر ابراهیمی رئیس شورای شهر کیاسراز تلاش های دکتر یوسف نژاد که همواره وقت زیادی را در جهت پیگیری دغدغه های مردم کیاسر و منطقه چهاردانگه صرف نموده اند تشکر و قدردانی ویژه نمود وبه طرح راهکارهایی از قبیل دریافت ماشین آلات راهسازی مانند گریدر،غلطک،کامیون و…. جهت ایجاد درآمد پایدار در شهرداری کیاسر پرداخت و افزود  با تحقق این خواسته ها شهرداری کیاسر می تواند  علاوه بر شهر کیاسردر منطقه چهاردانگه نیز به خدمت رسانی مشغول شود که با دستورمهندس افشانی معاون محترم وزیر کشور در دستورکار سازمان شهرداری ها  ودهیاری های کشور قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.