پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توسعه زیرساخت‌های حوزه آب شرب و کشاورزی یکی از اولویت‌های بخش چهاردانگه است

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، نشست مشترک امام جمعه بخش، فرمانده سپاه چهاردانگه و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری در دهستان پشتکوه با مدیرعامل شرکت تولیدی کاسپین لوله جویبار برگزار شد.


سرگرد نبوی در این خصوص به خبرنگار ما گفت:توسعه زیرساخت های حوزه آب شرب و کشاورزی یکی از اولویت های بخش چهاردانگه می باشد.
ایشان در ادامه اظهاراتش بر لزوم هم افزایی با شرکت های بزرگ تولیدی در حوزه تولید لوله های پلی اتیلن در ارتباط با آب های شرب و کشاورزی و لوله های گازرسانی در راستای رفع مشکلات کوچک و متوسط روستاهای بخش چهاردانگه تاکید کرد.
فرمانده سپاه چهاردانگه بیان کرد: مهندس مدانلو و مجموعه ی تیم تولید و مدیریتی کاسپین لوله که طی چند سال پیاپی نیز بعنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه در سطح کشور لقب گرفتند جزو یکی از شرکت های بزرگ در حوزه تولید لوله های پلی اتیلین در آبرسانی و گازرسانی می باشند و می تواند ظرفیت به سزایی را در جهت رفع محرومیت ها در این حوزه در روستاهای بخش چهاردانگه ایفا کنند.
ایشان در پایان نیز ضمن اشاره به این موضوع که تامین ٣٠٠٠ متر لوله آب شرب اروست و هلیهمند و برخی پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه از شرکت کاسپین لوله بوده است اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های خرد و کلان روستاهای بخش چهاردانگه نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد؛ چرا که توسعه و آبادانی در جهت پیشرفت و محرومیت زدایی در این بخش از شهرستان ساری می تواند به مهاجرت معکوس و سکونت دائم از شهر به روستا و توسعه و افزایش بهره وری ها در حوزه اشتغال های روستایی و سایر موارد کمک کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.