پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسئولین بخش چهاردانگه با مدافعان حرم شهر کیاسر دیدار کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از دیدار مسئولین این بخش با مدافعان حرم شهر کیاسر خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه از دیدار مسئولین این بخش با مدافعان حرم شهر کیاسر خبر داد.
ایشان در حاشیه این برنامه به خبرنگار ما گفت: در این دیدار که امام جمعه بخش،بخشدار، رئیس شورای بخش، ریاست سازمان تبلیغات کیاسر، شهردار کیاسر و فرماندهان حوزه های بخش حضور داشتند از زحمات و رشادت های همه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم تقدیر کردند.
سرگرد نبوی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ی کامل یک انسان وارسته بود. این شهید گرانقدر باید الگوی همه ی جوانان نه فقط این سرزمین بلکه تمام جوانان انقلابی عالم باشد.
وی افزود: مقاومت در برابر ستیزه گری های دشمنان اسلام را تا آخرین قطره ی خونمان ادامه خواهیم داد و برای سرافرازی و این انقلاب همچنان تلاش خواهیم کرد. دفاع از حرم آل الله یک تکلیف است که رزمندگان و جوانان ما در قالب مدافعان حرم این تکلیف را تا به اینجا نحو احسن به انجام رسانده اند.
سرگرد نبوی همچنین به این موضوع نیز اشاره کرد که: مدافعان حرم حجت الاسلام کاظمی، محمد شیخی و حسین مهدی نژاد از نمونه های این رزمندگان بوده اند که در کنار سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به نبرد با دشمن پرداختند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه در پایان ضمن قدردانی از زحمات همه رزمندگان مدافع حرم و همه بسیجیانی که برای دفاع و آبادانی این سرزمین تلاش میکنند، آنها را نمونه های بارز رزمنده ی جهادگر خواند و اظهار داشت: در شرایط کنونی وظیفه همه ما و آحاد بسیجیان دفاع از مظلوم، مقاومت در برابر زورگویان و پیشروی به سمت ایرانی سراسر آباد و با پیشرفت های پی در پی باید باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.