پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام حسینی ، امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه  پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم :

إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً

برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

باری دیگر بر ماه مظلومیت خدا قدم نهادیم، و همچنان در انتظار رها شدن از خود و رسیدن به قربه الی الله هستیم.
محرم را در مسیر برپا داشتن نماز و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر، پاسداشت مقام بلند حسین علیه السلام و یارانش، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار دنبال میکنیم.

اینجانبان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ١٣٩٩ از خداوند متعال خواهانیم تا همچنان حسین‌وار باقی بمانیم و برای دفاع از مظلوم، در صف اول همه نبردهای جهانی باشیم.

همه‌ی ما محرم ٩٩ را با دلتنگی های ویژه و خاص خود آغاز می کنیم.
حال که پس از ماه‌ها حضور یک مهمان ناخوانده در سرتاسر جهان و وقوع یک قتل عام جهانی همچنان در حال مبارزه با ویروس منحوس #کرونا هستیم، از همه شما عزاداران سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) تقاضا داریم با توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس #کرونا در جهت حفظ سلامتی خود و سایرین عزاداری های خود را به انجام رسانده و اینبار شاهد یک نظام جدید جهانی در ثبت عزاداری برای سالار شهیدان باشیم.
این مهم جز با همراهی و همیاری شما عزاداران میسر نخواهد شد.
در پایان ضمن تقدیر و سپاس از همه ی مردم شریف بخش چهاردانگه از درگاه خداوند متعال برای همه ی کسانیکه بواسطه ی این ویروس منحوس در بستر بیماری هستند سلامتی عاجل را خواستاریم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.