پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه‌ریزی برای استقرار مقطع دکتری علوم قرآنی در آمل

رئیس دانشکده علوم قرآنی شمال کشور از برنامه‌ریزی برای استقرار مقطع دکتری علوم قرآنی در تنها دانشکده علوم قرآنی شمال کشور در شهرستان آمل خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه،حجت‌الاسلام سیدمعصوم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت مؤسس دانشکده علوم قرآنی مرکز استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دانشکده علوم قرآنی آمل در سال ۱۳۷۲ راه‌اندازی شد و در حال حاضر بهترین و مهم‌ترین دانشکده علوم قرآنی شمال کشور است، اظهار کرد: این دانشکده به دلیل اقداماتی که انجام داد در سطح کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

 

وی با اعلام اینکه این دانشکده در حال حاضر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهران و برادران دانشجو جذب می‌کند، افزود: ۵۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی قبول می‌شوند.

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی شمال کشور با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۰۰ نفر در این دانشکده مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: چهار گروه خواهر و برادر در این دانشکده تحصیل می‌کنند.

 

حسینی از برنامه‌های جدی این دانشکده استقرار مقطع دکتری این رشته خبر داد و گفت: مقدمات این کار در حال انجام بوده که برای استقرار مقطع دکتری نیاز است که اساتید مجرب این رشته نیز در این دانشکده جذب شوند.

 

وی با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی مورد توجه اقشار مختلف دانشجویی و نیز فارغ‌التحصیلان دانشگاهی قرار گرفت، یادآور شد: بسیاری از دانشجویان که در این رشته مشغول تحصیل هستند، فارغ‌التحصیل رشته شیمی، صنایع چوب و کارشناس رشته مدیریت در گرایش‌های مختلف به شمار می‌روند.

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی شمال کشور در ادامه با اعلام اینکه مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی سه سالی است که در این دانشکده استقرار یافت، افزود: در حال حاضر ۲۰ نفر از این دانشکده فارغ التحصیل شدند.

 

وی در پایان گفت: مهم‌ترین برنامه محوری ما پیگیری برای استقرار مقطع دکتری در دانشکده علوم قرآنی آمل است که طبق برنامه‌ریزی تا سه سال آینده این مهم به سرانجام می‌رسد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام دکترسید معصوم حسینی از روستای وناجم چهاردانگه می باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.