پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب یک چهاردانگه ای به ریاست دانشکده علوم قرآنی آمل

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل، آیین تودیع و معارفه رییسان دانشکده علوم قرآنی آمل روز دوشنبه با حضور آیت الله دکتر عابدی ریاست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سالن همایش دانشکده برگزار شد.

dr.seyed masom hoseini1_7644

در این آیین از خدمات دکتر محمود ابوترابی رییس قبلی دانشکده تقدیر و دکتر سید معصوم حسینی به عنوان رییس جدید این واحد معرفی شد.

 

در این مراسم بعد از قرائت کلام الله مجید،خیر مقدم گویی توسط دکتر سید عبدالله اصفهانی انجام سپس دکترمحمود ابوترابی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی و ریاست دانشگاه وکارکنان دانشکده گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود ارائه دادند.

 

آیت الله دکتر عابدی در ادامه ضمن تبریک ایام دهه آخر ولایت با بیان سخنانی در باب فضایل حضرت علی (ع) طبق حدیثی از کتاب الاحتجاج بالاترین فضیلت حضرت علی را از زبان خود آن حضرت، آیه آخر سوره رعد ذکر کردند.

 

ایشان با سپاس و تشکر از همه عزیزان و مسئولان، یکی از افتخارات دانشکده های علوم قرآنی را وجود دانشجویان وارسته و باتقوا دانستند.

 

ایشان ضمن درک نگرانی دانشجویان بابت اشتغال به کار پس از فراغت از تحصیل متذکر شدند که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هیچ دانشجوی فارغ التحصیلی نداریم که وارد بازار کار نشده باشد و نیز طبق آمار ۷۲% از داشنجویان مقطع کارشناسی از این دانشگاه را مشغول به کار اعلام کردند.

 

در ادامه ایشان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دکتر ابوترابی در این دانشکده و تشکر از دکتر سید معصوم حسینی بابت قبول مسئولیت دانشکده برای ایشان آرزوی موفقیت در این عرصه را نمودند.

 

در پایان بعد از معارفه دکتر سید معصوم حسینی بعنوان رییس دانشکده علوم قرآنی آمل ، ایشان ضمن تشکرو قدردانی از ریاست دانشگاه به خاطر اعتماد به ایشان همدلی و همیاری همه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص اساتید و کارکنان و دانشجویان را جهت اعتلای دانشکده خواستار شدند.

 

لازم به ذکر است دکتر سید معصوم حسینی ، در کارنامه اجرایی خود، رییس دانشکده علوم قرآنی ملایرو معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و از سال ۱۳۹۰بعنوان مدیر گروه تفسیر علوم قرآنی در دانشکده علوم قرآنی آمل را دارد.

 

 

رزومه حجت الاسلام  دکتر سید معصوم حسینی

 

اهم سوابق علمی  و پژوهشی دکتر سید معصوم حسینی

سابقه تدریس دروس مختلف درسال های متعدد و مستمر در دانشگاههای مختلف کشور در مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد  که ادامه دارد  از جمله :( دانشگاه آزاد فنی مهندسی واحد تهران جنوب. دانشکده علوم قرآنی ملایر، دانشکده تفسیر و معارف قم. دانشکده علوم قرآنی آمل )

 

سابقه تدریس درحوزه علمیه که ادامه دارد از جمله : ( مدرسه علمیه امام حسن عسگری ع )-سابقه داوری و راهنمائی و مشاوره دهها  پایان نامه در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد

 ارائه  سخنرانی ها ومقالات  متعدد

 

الف. سخنرانی علمی در همایش «فرقه‌ها و معنویت‌های نوظهور» در دانشگاه آزاد شهر کرد.ب. سخنرانی علمی در همایش «فرقه‌ها و فتنه‌ها» در دانشگاه آزاد گیلان.ج. سخنرانی در نشست علمی «هم‌اندیشی دانشگاه‌های آزاد مازندران» در عباس‌آباد تنکابن.د. ارائه مقاله و سخنرانی در همایش «مهدویت و انتظار» در استان سمنان.ه‍. ارائه مقاله و سخنرانی در همایش «امام علی۷ و تجلی ولایت در مازندران».و. ارائه مقاله و سخنرانی در جشنواره سراسری نهج‌البلاغه دانشگاهیان کشور.

 

 چاپ کتاب «تفسیر فروغ ج۱» که با همکاری جمعی از پژوهگران در مرکز تحقیقاتی جوادالائمه ع  در قم به چاپ رسیده‌اند.

 

چاپ کتاب «بابیت و بهائیت در ترازوی نقد» چاپ اول ۲۵۰۰ جلد و چاپ دوم ۵۰۰۰ جلد در نوبت چاپ سوم می باشد

 

چاپ مقاله «ادله عقلی عصمت امام از منظر فریقین» در مجله تخصصی کلام اسلامی وابسته به مؤسسه امام خمینی(ره) قم.

 

چاپ ۳ مقاله در روزنامه جام جم در ۳ شماره مجزّا.

 

اهم سوابق اجرایی و فرهنگی  ایشان  به شرح ذیل می باشد:

معاونت فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی ، مدت ۳ سال.

ریاست دانشکده علوم قرآنی ملایر  به مدت ۳ سال. –  معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور مدت ۱۹ ماه.

مدیر مسئول نشریه فرهنگی مأدبه. – عضو هیأت علمی دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم کشور – مدیر گروه علوم قرآن و تفسیر دانشکده علوم قرآنی آمل

 

حجت الاسلام، دکتر سید معصوم حسینی از روستای وناجم بخش چهاردانگه می باشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه این انتصاب را به ایشان تبریک و نوفیق روز افزونشان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

 

2 نظرات
  1. سیف ا....جلالی می گوید

    سلام وعرض ارادت انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت این دانشگاه تبریک می گوییم وبرایتان آرزوی سلامتی وتندرستی را ازخداوند متعال خواستارم

  2. reza می گوید

    aya baraye bande ke karshenasi oloom quran daram dar daneshkadeh kar ast?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.