پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۵

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح ذیل می باشد:

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

 

باغ در ایام بهاران خوشست موسم گل بارخ یاران خوشست با سلام و استعانت از خداوند متعال وبه انگیزه ی رستاخیز طبیعت، بهره مندی از جمیع نعمتهای الهی و احسن الحال را در آستانه ی پیوند عید و طبیعت با معنویت برای همه ی شما عزیزان از در گاه ایزد منان خواهانم. آغاز و پایان سال ۹۵ مصادف است باولادت بانویی که افتخار خلقت است از الست و سوره ی کوچک کوثرش، قاموس بزرگ هستی است تا ابد که این رحمت الهی را به همه همکاران محترم و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت میگویم. و توفیق پیروی از سیره ها ی عملی این بزرگ بانوی آفرینش را از خداوند متعال برای همه مسالت می نمایم.

 

چه زیباست همپای امیدها و نویدها، دل ها را به نور ایمان افروختن و خالصانه از او در سایه سار وفاق و همدلی” حول حالنا الی احسن الحال ” را خواستن و گام ها را با شکوفایی و بهره گیری از توصیه های رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به اهداف متعالی سند تحول بنادین مصمم برداشتن تا بر صفحات زرین نظام تعلیم و تربیت تاریخ ایران اسلامی، با استعانت از تعا لیم الهی بی بدیل ترین انسانها را پروراندن. موجب بسی مباهات است که مردم خوب استان به ویژه فرهنگیان فرهیخته با پیروی از رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ،بار دیگر اقتدار دولت تدبیر و امید را در صحنه سیاسی استان به نمایش گذاشتند و این مهم ، بار مسئولیت منتخبان مردم را سنگیتن تر نمود.

 

اینجانب طلیعه بهار طبیعت را به محضر مهدی موعود عج ا…فرجه الشریف، مقام معظم رهبری آن ستوده ی بزرگوار، خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموزی ،رئیس جمهور محبوب حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، هم استانی های گرامی به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز، تبریک و تهنیت می گویم و از خالق زیبایی ها سلامتی، سعادت و سرافرازی ملت شریف ایران ، فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز را خواستارم .

 

سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.