پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن شکر گزاری بازگشایی دبستان روستاهای «بندبن» و «هلیمند» با حضور مدیر کل آموش و پرورش مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، عسکری نیک زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، امروز یکشنبه 24 آذر 1398 از منطقه چهاردانگه بازدید کرد.

 حسن ابراهیمی رییس دفتر و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، نجفی رییس اداره آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه وی را در این بازدید همراهی کردند.

وی در مراسم جشن شکر گزاری مردم روستای بندبن برای بازگشایی مجدد دبستان شهید گودرزی این روستا بعد از10 سال تعطیلی شرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر ازمردم روستای بندبن گفت: برای آموزش و پرورش استان مازندران، مهم است حتی یک دانش آموز از ادامه تحصیل باز نماند و امروز یکی ازبهترین روز هایزندگی من می‌باشد.

وی افزود، امروز من سختی کار در آموزش و پرورش منطقه را بیشتر درک کردم و ممنون زحمات همکارانم در منطقه چهاردانگه می باشم که ایثارگرانه مشغول خدمت در سنگر مقدس تعلیم و تربیت در این منطقه می‌باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین در کارگروه مدیران منطقه چهاردانگه شرکت نمود و ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران منطقه گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به علت شرایط منطقه چهاردانگه ، همیشه توجه ویژه ای به این منطقه دارد.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی می‌باشد که از کمبود بودجه و مشکل نیروی انسانی رنج می‌برد و سال‌های آینده با بازنشستگی 60 در صد از نیروهای نخبه مشکل بزرگی برای آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

در این جلسه دو نفر از مدیران مدارس به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و مدیرکل آموزش و پرورش پاسخ های لازم را داد.

بعد از اتمام کارگروه مدیران منطقه  و برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه، ازدبیرستان های امام حسین(ع) و شهید مطهری بازدید  و    مشکلات این دو مدرسه را از نزدیک بررسی و قول مساعد برای رفع آن داد.

عسکری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین در مراسم جشن شکر گزاری مردم روستای هلیهمند برای بازگشایی مجدد دبستان این روستا بعد از10 سال تعطیلی شرکت کرد.

وی در این مراسم از حمایت های همه جانبه مردم این روستا برای بازگشایی دبستان تقدیر و تشکر کرد و قول هایی برای رفع بعضی از مشکلات این مدرسه را داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.