پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دومین دوره طرح ملی لاله های روشن، بزرگداشت شهدا فرهنگی و دانش آموزی منطقه چهاردانگه برگزار شد+ تصاویر

طرح ملی لاله‌های روشن به یاد شهدای دانش آموز و شهیدان فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدا به دانش آموزان صبح امروز چهارشنبه 27 اسفند 1399 در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، طرح لاله‌های روشن به یاد شهدای دانش آموز و شهیدان فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدا به دانش آموزان صبح امروز چهارشنبه 27 اسفند 1399 با حضور حجت الاسلام جلایی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، سلمان ستاری بخشدار چهاردانگه، حامد خلیلی ازنی رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه، ، کاظمی شهردار، سرگرد موسوی فرمانده نیروی انتظامی، خانواده معظم شهدا  و دیگر مدعویین به میزبانی دبیرستان امام حسین(ع) و شهید مطهری کیاسر برگزار شد.

در ابتدا حامد خلیلی ازنی رییس آموزش و پرورش چهاردانگه،  ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان، میلاد با برکت حضرت امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به‌عنوان روز جانباز را تبریک گفت و افزود: این روز نشان‌دهنده این واقعیت است که پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی پرورش‌ یافته مکتب اسلام و نهضت عظیم عاشورا، با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای امسال همزمان با میلاد امام حسین(ع) را به فال نیک میگیرم افزود: شهدا دانش آموز از کلاس درس گذشتند و در کلاس بزرگ عشق شرکت کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلایی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، با بیان اینکه طرح لاله های روشن به یمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان به‌عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیره شهدا در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند  است.

امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه فرمودند: برای معروف شدن کافی است در کنار یک شخص مشهور قرار بگیریم؛ امام حسین(ع ( همان شخص مشهوری بود که شهدا عکس یادگاری‌شان را در مکتب او گرفتند و این رمز ماندگاری‌شان شد. پس مراقب باشیم با چه کسی عکس میگیریم.

شایان به ذکر است این مراسم به همراه مداحی مداح اهل بیت کربلایی محمود زارعی و کاشت نهال در محوطه دبیرستان انجام و در پایان نماز ظهر و عصر به امام حجت الاسلام جلایی امام جمعه بخش چهاردانگه اقامه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.