پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه جامعه روحانیت مبارز شهرستان ساری پیرامون طرح نور

0

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:
همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند.
«بیانیه جامعه روحانیت
شهرستان ساری»

کرامت انسانی یکی از اوصاف عالیه انسانی و از جمله حقوق بنیادین همه انبیاء و بشریت است که در عصر حاضر در کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی تجلی پیدا کرده است که فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت انسانی را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.
«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی و یکی از مطالبات مردم متدین و انقلابی میباشد. به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و اجرای قوانین واجب الهی, ضرورت دارد سران محترم قوا ی سه گانه، وزرات کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسولین اجرایی و نهادهای مسئول، ائمه جمعه و جماعات، ضمن تبیین این فریضه و دستور اسلامی و با شناخت هرچه بهتر محور های جنگ ترکیبی دشمن و بکارگیری برنامه های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه و بر خورد قاطع با هنجارشکنان به دور از هرگونه اعمال سلیقه و در جهت حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب طرح نور «حجاب و عفاف » اقدام نمایند.
جامعه روحانیت شهرستان ساری نیز براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی، و به تبعیت از مقام معظم رهبری، ضمن تشکر از  تلاش‌های مخلصانه و مجاهدانه سربازان خدوم نیروی انتظامی، آمادگی همه جانبه خود را در تحقق این هدف مقدس، اعلام می نماییم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
جامعه روحانیت شهرستان ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.