پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانلود کتاب کتاب پیشتاز میدانها (معرفی شهید سید یحیی ساداتی بالادهی)

متن این کتاب شامل بخش هایی از زندگینامه، وصیت نامه، خاطراتی از زبان خواهر شهید و هم چنین خاطره ای از استاد حوزه حجت‌‌الاسلام نصرالله اسدی سواسری، گزیده ای از نوشته های یکی از دوستان شهید می باشد. لازم به یادآوری است که شهید ساداتی تنها شهیدی است که پیکر مطهرش در منطقه دوسرشمار ( روستای بالاده ) به خاک سپرده شده و زیارتگاه مردم قدرشناس منطقه شده است.

0

کتاب « پیشتاز میدان ها » در باره روحانی شهید سیدیحیی ساداتی بالادهی یکی از ۳۴ شهید گرانقدر منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری ( شامل روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو ) که به عنوان سفیر شهدای منطقه از ایشان یاد می شود، توسط آقای حسن کریمی سلیمی نگاشته و چاپ شده است. متن این کتاب شامل بخش هایی از زندگینامه، وصیت نامه، خاطراتی از زبان خواهر شهید و هم چنین خاطره ای از استاد حوزه حجت‌‌الاسلام نصرالله اسدی سواسری، گزیده ای از نوشته های یکی از دوستان شهید می باشد. لازم به یادآوری است که شهید ساداتی تنها شهیدی است که پیکر مطهرش در منطقه دوسرشمار ( روستای بالاده ) به خاک سپرده شده و زیارتگاه مردم قدرشناس منطقه شده است.

shahid-yahya-sadati

طرح گرافیکی از عین الله آزموده

Pishtaze-Meidanha

 بخشی از مقدمه کتاب: « حوزه های علمیه استان مازندران این افتخار را داشته اند که با تقدیم حدود ۴۰۰ شهید به انقلاب اسلامی، در سطح کشور در رتبه دوم قرار گیرند. از آنجایی که مختصری از زندگینامه و وصیت نامه شهدای روحانی استان مازندران در مجموعه ای تحت عنوان «صحیفه شهدای روحانی» با تفکیک هر شهر به نگارش در آمده است و چون آثار و وصیت نامه روحانی شهید سیدیحیی ساداتی و زندگی گهربار آن بزرگوار پربار بود، از این رو به طور مجزا چاپ گردید تا همگان بتوانند با تأسی و پیروی از این الگو و اسوه فضیلت و تقوا، به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند. از این رو آنچه در این مجلد به محضرتان عرضه می گردد، مختصری از زندگینامه آن عزیز است که همچون ستاره ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی می درخشد و نورافشانی می کند. امید است این کار که مطلعی برای تجلیل و گرامیداشت شهدای بزرگوار می باشد، مورد رضای الهی قرار گیرد و توشه ای برای آخرت محسوب شود. »

…………………………………………………………………………

نام کتاب: « پیشتاز میدانها » (زندگینامه روحانی شهید سیدیحیی ساداتی)
نویسنده: حسن کریمی سلیمی
تعداد صفحات: ۳۵
فرمت کتاب: PDF

حجم فایل: ۴۶۱ کیلوبایت

دریافت کتاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.