پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز مردم ساری در محکومیت توهین به مقدسات اسلام

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تجمع اعتراض‌آمیز شهروندان ساروی در محکومیت توهین به مقدسات اسلام که توسط کشورهای غربی صورت گرفت در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) برگزار شد.

این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری انجام شد، شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر فرانسه و مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم اعلام کردند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در این اجتماع مردمی که نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در فرانسه و آتش زدن قرآن کریم در سوئد برگزار شد، گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کشورهای غربی با اهانت به مقدسات مسلمانان حقارت خود را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: توهین به مقدسات مسلمانان گناهی نابخشودنی است و این مسئله انزجار مسلمانان جهان را به همراه داشته است.

لائینی اهانت به پیامبر اسلام(ص) در فرانسه و آتش زدن قرآن کریم در سوئد را سناریوی از پیش طراحی شده صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی دانست و گفت: اینگونه اقدامات اراده و اتحاد مسلمانان را در سرتاسر جهان بیشتر می‌کند.

 /86031/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.