پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین آمار کرونا در مازندران| تعداد موارد ابتلا طی شبانه‌روز گذشته دورقمی شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نیمه دوم تیر ماه امسال بود که وضعیت مازندران برای دومین بار قرمز شد و شاهد افزایش چند برابری آمار موارد ابتلا و بستری در سطح استان مازندران بودیم.

اکنون که بیش از دو ماه از این وضعیت می‌گذرد همچنان شاهد تاخت و تاز ویروس کرونا در مازندران هستیم و روزهای قرمز کرونایی در مازندران تکرار می‌شود.

البته آمار موارد ابتلا و بستری طی هفته‌های گذشته روند کاهشی را طی کرده اما حضور مسافران زنگ خطری جدی است که بومیان منطقه به شدت از این شرایط نگران هستند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۹۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۸۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری بوده که از این تعداد ۱۴۲ نفر در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید بستری و ۲۰ بیمار هم ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۹۲ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۶۵۷ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.