پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مسئولین بخش از کتابخانه عمومی شهر کیاسر +تصاویر

0

کتاب مقوله بسیار مهمی است،
کتاب را باید ترویج کرد، مردم باید به کتابخوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی بشود.
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )
به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه از بازدید مسئولین بخش از کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر خبر داد.
وی در حاشیه ی این بازدید به خبرنگار ما گفت:
در دومین روز از هفته ی بسیج بازدید از کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر بهمراه بخشدار محترم بخش، ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر،، ریاست محترم شورای اسلامی بخش و فرمانده نیروی انتظامی بخش چهاردانگه شورای گرفت.
ایشان در ادامه ضمن تاکید بر این نکته که اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد مردم نکته ی بارز و حائز اهمیتی می باشد، اظهار داشت: این موضوع با اهمیت را نیز به وضوح در کلام رهبر معظم انقلاب نیز مشاهده می کنیم.
فرمانده سپاه بخش افزود: یکی از اثرات مفیدی که کتاب دارد این است که بسیاری از رجال بزرگ جهان و ادیان آسمانی از طریق آن نامشان جاودانه مانده است.بنابراین توصیه به کتابخوانی یک امر بی بدیل و واقع گرایانه خواهد بود.
سرگرد نبوی با بیان این نکته که کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر نیز می تواند فرصتی باشد برای ایجاد یک اتاق گسترده برای تجمیع و فرهنگ سازی در راستای کتابخوانی، بهره گیری و فراگیری و کسب اطلاعات مفید از متنوع ترین کتاب های عصر گذشته و حال حاضر.
فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در پایان ضمن قدردانی از حضور مسئولین در این بازدید و حوصله و سعه ی صدر مسئولین و دستندرکاران کتابخانه ی عمومی شهر کیاسر، اظهار داشت: توصیه ی من برای قشر نوجوان و جوان جامعه خواندن کتاب های مفید و مثمر ثمر می باشد؛ چرا که کسب اطلاعات مفید می تواند به پایدارسازی و تابش افکار مفید در سطح جامعه برای پیشرفت و تعالی تمامی فعالیت ها در هر حوزه ای بیانجامد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.