پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از 16 تا 24 مرداد تیم پزشکی با تجهیزات کامل در پشتکوه مستقر می شود

0

فعالیت جهادی میل به خدمت به مردم در مناطق محروم روستایی و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن انسان است.
بهرام لیالی مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری بیان داشت؛ فعالیت جهادی میل به خدمت به مردم در مناطق محروم روستایی و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن انسان است.
لیالی مطرح کرد؛ قرارگاه جهادی شهید کاظمی تهران از تاریخ ۶ مراد الی ۲۴ مرداد در حوزه عمرانی و پزشکی و آموزشی و کلاس های قرآنی و فرهنگی در روستاهای دهستان پشتکوه مشغول به فعالیت میباشند.
مدیرقرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود؛ از جمله فعالیت های این قرارگاه انتقال آب شرب طول ۲کیلومتر روستای ولویه علیا و ساخت خانه محروم روستای ارا و همکاری در کار های عمرانی روستای کردمیر و ایول و ولویه سفلی میباشد.
لیالی در ادامه بیان داشت. برنامه های فرهنگی و آموزشی و درسی و قرآنی با حضور اساتید جهادی در روستاهای قلعه سر و کردمیر و ولویه علیا و ارا از صبح الی بعد از ظهر در حال اجرا میباشد و تاکنون استقبال خیلی خوبی از سوی اهالی روستاها شده.
وی مطرح کرد باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش چهاردانگه کلاس های آموزشی در مدارس روستاها برگزار میگردد که از همکاری آموزش و پروش بخش کمال تقدیر و تشکر راداریم .
این بدان معنی است که جهادگران تلاش می کنند، تا سایرین نیز از اردوهای جهادی برای حل مشکلات شهرشان و حتی کشور الگو بگیرند و البته در صورت گسترش فرهنگ جهادی این پدیده می تواند به عنوان بخشی از یک الگوی پیشرفت به جهانیان ارائه شود.
لیالی بیان داشت بخش اعظم از هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم روستایی خلاصه می شود.
لیالی در ادامه بیان داشت این فعالیت ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و دهستان پشتکوه و گروه جهادی شهید کاظمی و حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) صورت میگیرد.
وی ادامه داد اردوی جهادی قرارگاه شهید کاظمی در دوبازه زمانی اجرا میشود که بازه اول از ۶مرداد الی ۱۴ مرداد وبازه دوم از ۱۶ مرداد الی ۲۴ مرداد صورت میگیرد .
در بازه زمانی دوم تیم پزشکی با تجهیزات کامل در مرکز دهستان پشتکوه مستقر میشود.
لیالی افزود برنامه کامل و فراخوان روستاها در روزهای آتی اعلام میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.