پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پشتکوه + تصاویر

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه بازدید کرد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،سرهنگ شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه بازدید کرد.

عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از بازدید فرماندهی سپاه شهرستان ساری از پروژه های در دست اجرای این قرارگاه در دهستان پشتکوه خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدید که معاونت بازرسی سپاه شهرستان، فرمانده سپاه بخش چهاردانگه، ‌فرمانده حوزه بسیج عشایری پشتکوه و معاونت زیرساخت و عمران ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا که فرماندهی سپاه شهرستان ساری را همراهی می کردند از روستاهای ایول، کردمیر، ولویه سفلی، تلمادره و قلعه سر بازدید بعمل آوردند.
الندانی در ادامه افزود: همچنین کلنگ احداث استخر ذخیره آب کشاورزی بعنوان فاز دوم پروژه آبرسانی کشاورزی به باغات و زمین های کشاورزی روستای کردمیر با حضور اهالی این روستا با نام شهید جهادگر مدافع حرم محمد بلباسی به جهت خدمات شایسته و شبانه روزی این شهید بزرگوار در این روستا زده شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اظهار داشت: پروژه های خط انتقال آب کشاورزی به طول ٧٢٠٠ متر در روستاهای ایول، ‌اراء، ‌ولویه سفلی، قلعه سر و اروست، ‌ساخت خانه های عالم در کردمیر و قلعه سر، برقرسانی کشاورزی تلمادره، اجرای فاز دوم آبرسانی کشاورزی کردمیر با مشاکرت این قرارگاه، ‌مردم و جهاد کشاورزی در دست اجرا و برخی نیز به اتمام رسیده است.
ایشان در ادمه افزود: فرمانده سپاه شهرستان ساری همچنین از مدرسه شهید علوی قلعه سر نیز بازدید بعمل آورد و از نزدیک شاهد اقدامات گروه های جهادی و این قرارگاه در حوزه رنگ آمیزی و تجهیز این مدرسه قرار گرفت.
الندانی ضمن قدردانی از مردم شریف روستاهای دهستان پشتکوه به جهت همراهی و همگامی با مجموعه سپاه در جهت اجرای پروژه های زیرساختی و سایر خدمات رسانی به روستاها بیان داشت: پروژه های مصوب شورای تامین استان نیز که باید توسط دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در روستاهای دهستان پشتکوه انجام پذیرد نیز به سمع و نظر فرماندهی محترم سپاه شهرستان رسید.
وی در پایان این بازدید با اشاره به شعار خدمت برای مردم، با مردم و از مردم گفت: مجموعه سپاه چه در دهستان پشتکوه چه سایر دهستان های بخش چهاردانگه با کار جهادی و تمام توان خدمت رسانی حداکثری را بخش عمده ای از شرح وظایف نه فقط این مجموعه بلکه همه دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی و خدمات رسان می داند، چرا که تلاش در جهت آبادانی روستاهای محروم می تواند نقشه راهی برای پیشرفت نه فقط یک روستا بلکه تمام مناطق محروم باشد و ما خالصانه و با همه ظرفیت های موجود برای رسیدن به این هدف بزرگ گام بر خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.