پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجتماع بزرگ محبان اهل بیت و رهروان ولایت دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه در جوار امامزاده شمس‌الدین

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، اجتماع بزرگ محبان اهل بیت و رهروان ولایت دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه در جوار امامزاده شمس‌الدین روستای کوات برگزار می گردد.

بهرام لیالی مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادنی ساری گفت: با هماهنگی قرارگاه پیشرفت آبادانی ساری و فرماندهان پایگاه و شوراها و دهیاران و هیات های مذهبی برای دومین ‌سال اجتماع محبان اهل بیت و رهروان ولایت در دهستان پشتکوه منطقه چهاردانگه مازندران برگزار می‌شود.
بهرام لیالی اظهار کرد: برای دومین سال این اجتماع با حضور عزاداران حسینی روستاهای دهستان پشتکوه و منطقه چهاردانگه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هیأت‌های مذهبی این روستاها روز تاسوعا حسینی در جوار امام‌زاده شمس‌الدین روستای کوات به‌صورت دسته‌جمعی عزاداری می‌کنند.

مدیرقرارگاه پیشرفت و آبادنی ساری اضافه کرد: اجتماع محبان اهل بیت رهروان ولایت منطقه پشتکوه چهاردانگه ساعت 15 عصر تاسوعا برپا می‌شود.

لیالی به حضور مسؤولان بومی و منطقه‌ای اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام کاظمی در این اجتماع بزرگ سخنرانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های قرارگاه پیشرفت وآبادانی علاوه بر فعالیت ها در حوزه اشتغال و سلامت و زیر ساخت و تعلیم وتربیت در حوزه های فرهنگی دینی و مذهبی و اجتماعی هم میباشد که تاکنون با مشارکت مردم روستاها و مسولان روستا در تمام حوزه ها اقدامات و برنامه های خوبی اجرا گردید و این اقدامات همچنان در حال انجام میباشد.

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادنی ساری اضافه کرد: برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادنی ساری در منطقه چهاردانگه پیوست فرهنگی داشته.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.