پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،، یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی منطقه چهاردانگه، امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ همزمان با سراسر استان، در دبیرستان های شبانه روزی  حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (س)  برگزار کرد. 

این مراسم، در قالب برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برگزاری دو هزار یادواره شهید دانش آموز و فرهنگی در دو هزار مدرسه، همزمان با سراسر استان و با حضور خانواده های معظم شهدا، حجت الاسلام قاسمی(مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ساری)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر تیموری( امام جمعه منطقه چهاردانگه – شهر کیاسر)، سلطانی(بخشدار)، کردان فرمانده بسیج چهاردانگه و دیگر مسئولین منطقه و جمعی از معلمان و دانش آموزان برگزار شد. 

حجت الاسلام قاسمی، سخنران این مراسم، در بخش اول سخنان خود به بیان جایگاه رفیع شهادت در اسلام  و وظیفه ما در قبال خون شهید پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود، «سقوط دولت هم پیمان با قدرت های بزرگ جهان، آمریکا و اسرائیل»، «پرچمداری ایران برای مقابله با استکبار غرب و شرق»، «دفاع از مظلومان عالم»، «نهیب به دولت های منطقه،که ما می توانیم» را به عنوان آثار و پیامد های انقلاب اسلامی برشمرد و افرود: اسلام ظل اینکه «ما می توانیم» مانع پیشرفت انسان و کشور نیست، بلکه عامل تسریع پیشرفت است.

این مراسم شمال برنامه هایی ازقبیل: قرائت کلام ا…، سرود، دکلمه شعر، کلیپ از شهدا، وصیت نامه شهید، مداحی و اهدای لوح یادبود به خانواده های معظم شهدا و سخنرانی بود.

 

 

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای دفاع مقدس و ایثار و شهادت، شامل: تصاویر، کتب و مجلات، وصیت نامه ها، تجهیزات و ادوات جنگی و… تشکیل شد که مورد بازدید شرکت کنندگان مراسم قرار گرفت.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.