پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره آدم برفی در دبیرستان شبانه روزی زینبیه کیاسر برگزار شد + تصاویر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جشنواره آدم برفی امروز دوشنبه 28 بهمن 1398  با حضور دانش آموزان دوره دوم ابتدایی دبستان فردوسی و دانش آموزان پایه دهم دبیرستان شبانه روزی زینبیه(س) ، در دبیرستان شبانه روزی زینبیه(س)کیاسر برگزار شد.

عباسعلی نجفی کرسامی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، درباره هدف از برگزاری این جشنواره در مدارس گفت: این جشنواره متناسب با ظرفیت گردشگری منطقه چهاردانگه می‌باشد که تا کنون مغفول مانده است، و ای پتانسیل می تواند گردشگری زمستانی را در چهاردانگه رونق دهد.

وی افزود،این جشنواره با حضور اولیای دانش آموزان جهت ایجاد محیط شاداب در مدارس و برای با نشاط سازی  دانش آموزان و همچنین ارتباط خانه و مدرسه  برگزار شده است و در سال آتی در نظر داریم به تمام مدارس منطقه چهاردانگه گسترش دهیم.

حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش گفت: مدت زیادی برای احرای مطلوب این جشنواره برنامه ریزی کردیم، اما به علت عدم بارش برف کافی تاکنون نتوانستیم این جشنواره را اجرایی کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و دانش آموزان، اولیای دانش آموزان و همکاران افزود، یکی ازخاطرات خوب ما ازدوره دانش آموزی،  برف بازی  در مدارس به خصوص با معلمان بود.

در این جشنواره دانش آموزان به صورت گروهی و با کمک اولیا و معلمان خود آدم برفی درست کردند، شاخصه های مهمی مانند تزیین آدم برفی،رعایت تناسب اندام و… ملاک داوری این جشنواره بود.

پذیرایی دانش آموزان با غذای سنتی از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.