پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار فرماندار ساری با نخستین فرماندار انقلاب اسلامی در مرکز مازندران

فرماندار ساری به دیدار جعفر لشکری نخستین فرماندار منصوب انقلاب اسلامی در مرکز مازندران رفت.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: جعفر لشکری متولد سال ۱۳۲۶ است که در سال ۵۴ از دانشگاه تهران در رشته زیست‌شناسی فارغ‌التحصیل شده است.

 

لشکری از سال ۶۰ تا ۶۲ به عنوان نخستین فرماندار ساری پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مشغول به کار شد و به‌مدت حدود ۲٫۵ سال در این سمت انجام وظیفه کرد.

 

فرماندار ساری ظهر امروز در دیدار با جعفر لشکری نخستین فرماندار منصوب انقلاب اسلامی در مرکز مازندران گفت: مردم نسبت به خدماتی که مسئولان در گذشته ارائه دادند آگاه بوده و قدردان این افراد هستند.

 

احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه کار کردن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آسان نبود و مسئولان در آن مقطع با مشکلات خاصی مواجه بودند، اظهار کرد: به عنوان پیشکسوت، مورد احترام ما هستید و از تجربیات و توصیه‌های شما استفاده می‌شود.

 

به گزارش فارس، جعفر لشکری که در بستر بیماری است در این دیدار اظهار کرد: اکنون مردم در روستاها هم از خدمات بهره‌مند هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امکانات خدماتی در روستاها فراهم است و مردم از آب لوله‌کشی، برق، گاز، تلفن و اینترنت در روستاها بهره‌مند هستند، افزود: آسفالت به روستاها هم کشیده شده و مردم هم قدردان فعالیت‌های مسئولان هستند.

 

نخستین فرماندار ساری پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نیاز است مسئولان به محیط‌های خدماتی و درمانی مراجعه کرده و جویای احوال مردم باشند چرا که مردم به این احوالپرسی‌ها دلگرم هستند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.