پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جانشینی 2 عضو علی‌البدل شورا به جای افراد تعلیق‌شده/ امکان برگزاری جلسات شورای شهر ساری فراهم شد

فرماندار ساری درباره آخرین وضعیت برگزاری جلسه شورای شهر ساری و اقداماتی که انجام شد،گفت: امکان برگزاری جلسه شورای شهر ساری با فراخوان به ۲ عضو علی‌البدل فراهم شده است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:عباسعلی رضایی در درباره آخرین وضعیت برگزاری جلسه شورای شهر ساری و اقداماتی که انجام شد، اظهار کرد: امکان برگزاری جلسه شورای شهر ساری با فراخوان به ۲ عضو علی‌البدل فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دو عضو علی‌البدل شورای شهر با انصراف خود اعلام کردند که تمایلی به فعالیت در این دوره از شورا ندارند، افزود: فیض‌الله نفجم و جمال باقری انصراف خوداز فعالیت در جلسه شورای شهر ساری را اعلام کردند.

فرماندار ساری با بیان اینکه پرویز شعبانی و سیدمحمد جعفری به عنوان جانشین معرفی شدند، اضافه کرد: دو نفر بعدی هم با طی مدت زمان قانونی برای حضور در جلسه شورای شهر ساری معرفی می‌شوند.

رضایی با اعلام اینکه شورای شهر ساری از فردا می‌تواند تشکیل جلسه دهد،افزود: زمان برگزاری جلسه بستگی به تصمیم رئیس شورا دارد و جلسه شورا با تشکیل ۶ نفر رسمیت می‌یابد.

به گزارش فارس، با ورود دستگاه قضا و دستگیری چهار نفر از اعضای شورای شهر جلسات شورا به مدت حدود دو ماه از رسمیت خارج شده بود.

سبحان بخشی و فرزاد گوهردهی از جمله دیگر اعضای علی‌البدل شورای شهر ساری هستند که منتظر تصمیم‌گیری برای جانشینی دو عضو دیگر دستگیر شده شورای شهر ساری هستند.

بنا بر اطلاعاتی که مسؤولان دستگاه قضا در اختیار افکار عمومی قرار دادند، تخلفات مالی علت دستگیری چهار عضو شورای شهر ساری بوده که همین موضوع زمینه از رسمیت افتادن جلسات شورای شهر ساری را فراهم کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده (س.ن)،(ع،ذ)(م.م)،(ق.ق) و (ف.م) از جمله اعضای شورای شهر ساری بودند که به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری ساری در پرونده تخلف مالی شهرداری و شورای شهر ساری دستگیر شدند.

متولیان امر قضا از برگزاری جلسه علنی دادگاهی تخلفات مالی شهرداری و شورای شهر ساری خبر داده بودند.

به گزارش فارس، جلسه علنی شورای شهر ساری با حضور علیجان شمشیربند، کوروش یوسفی، سیدعلی آقامیری و اسفندیار عشوری به اضافه دو عضو جدید شورای شهر بنا به اظهارات فرماندار ساری می‌تواند در روزهای آینده تشکیل شود.

 /۸۶۰۰۴/ع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.