پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: محدودیت کرونایی ساری از روز شنبه تشدید می‌شود

فرماندار ساری گفت که محدویت‌های تردد کرونایی این شهرستان از روز شنبه بیستم دی ماه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و ادامه روند افزایشی آمار بیماران کووید ۱۹ تشدید خواهد شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: عباسعلی رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا ، سخت گیری ها برای عدم ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان ساری اعم از نقاط شهری و روستایی بیش  از گذشته تشدید خواهد شد و حتی از ورود خودروهای با پلاک شهرستان های اطراف نیز جلوگیری می شود.

وی ادامه داد : در هفته های گذشته با وجود وضعیت قرمز کرونایی ، برای ورود خودروهای با پلاک برخی شهرستان های اطراف مانند جویبار و سیمرغ سخت گیری کمتری انجام می شد ، ولی از شنبه خودروهای با پلاک این شهرستان ها نیز بدون مجوز حق ورود نخواهد یافت.
رضایی گفت : تنها خودروهای دارای کارت تردد شامل کارمندان و یا بیمارانی که از فرمانداری ها و یا پزشکان خودشان گواهی موقت برای پیگیری معاینه درمانی دارند، حق ورود به شهر ساری و سایر مناطق این شهرستان را خواهند داشت.
وی افزود : بر اساس گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارائه کرد ، آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ این شهرستان در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفت و هم اکنون حدود ۲۶۰ بیمار کووید ۱۹ از شهرستان ساری در بیمارستان بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.
وضعیت کرونایی شهرستان ساری به همراه آمل ، رامسر و سوادکوه شمالی از اواخر هفته گذشته بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت و قرمز شد و محدودیت های وضعیت قرمز نیز از اوایل هفته جاری در این شهرستان به اجرا درآمد.

ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی ، ممنوعیت خروج خودروهای پلاک بومی ، تعطیلی مشاعل سطح دو به بالا ، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ، دورکاری دو سوم کارکنان ادارات و شرکت ها از جمله محدودیت های مربوط به مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی است.
بر اساس آخرین که روز گذشته ارائه شد ، هم اکنون یکهزار و ۲۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های مازندران بستری هستند. طبق این آمار و در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر پنجشنبه ۲۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استن بستری و در همین مدت نیز ۲۱۳ بیمار پس از بهبودی نسبی مرخص شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.