پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عدم پوشش شبکه‌های رسانه ملی در چهاردانگه

امام جمعه چهاردانگه از عدم پوشش شبکه‌های رسانه ملی در این منطقه انتقاد کرد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت‌الاسلام یوسف‌علی تیموری صبح امروز در اجلاسیه مشترک ائمه جمعه مازندران و فرماندهان انتظامی استان اظهار کرد: بخش چهاردانگه استان منطقه کوهستانی است و مردم این منطقه نیز محروم هستند.

 

وی تصریح کرد: در کنار محرومیتی که در منطقه وجود دارد زمینه برای برگزاری گردشگری نیز فراهم است، چندین چشمه متعدد در منطقه در حال شناسایی است به همین دلیل نیاز است که امر به معروف و نهی از منکر در این منطقه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه چهاردانگه یادآور شد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این منطقه نیاز به مدیریت و توجه جدی دارد.

 

وی با اعلام اینکه در دوره‌ای سپاه و بسیج مسئولیت نظارت بر روند تعدادی از این مناطق گردشگری را برعهده داشتند، یادآور شد: در زمانی که سپاه و بسیج بر این منطقه گردشگری نظارت داشتند اقدامات امر به معروف و نهی از منکر به خوبی انجام می‌شد.

 

تیموری در ادامه به فقدان پوشش شبکه‌های رسانه ملی در این منطقه انتقاد کرد و یادآور شد: به دلیل عدم پوشش شبکه تلویزیونی مردم به سمت استفاده از ماهواره روی آوردند.

 

وی با اشاره به بکر بودن منطقه یادآور شد: نیاز است متولیان به این بخش توجه ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه چهاردانگه در پایان خواستار تامین اعتبار خانه عالم در شهر کیاسر شد و گفت: احداث این بنا به اتمام رسید ولی ۸۰ میلیون تومان بدهی برای ستاد باقی ماند که نیاز به مساعدت دارد./فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.