پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه بخش چهاردانگه: بستر تبلیغ در بخش چهاردانگه برای مبلّغین فراهم نیست

0

امام جمعه بخش چهاردانگه در نماز جمعه این هفته شهر کیاسر دوم تیر ماه گفت: بستر تبلیغ در بخش چهاردانگه برای مبلّغین فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه حجت الاسلام والمسلمین جبارزاده در خطبه اول در باب ازدواج گفت باید سعی شود که هر کس با هم کفو خود ازدواج کند. اگر به این مسأله دقت نشود در زندگی مشکلات فراوانی بوجود می آید.

وی افزود معیار اهل بیت علیهم السلام در هم کفو بودن ایمان است نه مال، نه مقام و نه زیبایی و اگر مبنای ما در ازدواج ایمان باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد
حضرت امام رضا علیه السلام می فرمایند:
اِذا خَطَبَ اِلَیْکَ رَجُـلٌ رَضِـیتَ دیـنَهُ وَ خُلْـقَهُ فَـزَوِّجْهُ وَ لا یَمْنَـعْکَ فَـقْرُهُ وَ فاقَـتُهُ
وقتى که از دین و اخلاق خواستگار راضى بودید، به ازدواج با او راضى باشید و به خاطر فقیر بودنش او را رد نکنید. (میزان الحکمة، ج 4، ص 280)

امام جمعه چهاردانگه در خطبه دوم این هفته نماز جمعه شهر کیاسر بیان داشت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به همه ی کارکنان شریف سازمان تبلیغات اسلامی و عزیزانی که در بخش چهاردانگه خدمت می کنند تبریک عرض می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین جبارزاده با بیان اینکه بستر تبلیغ در بخش چهاردانگه برای مبلّغین فراهم نیست افزود اگر بخواهیم مساجد را فعال کنیم نیاز به امام جماعت داریم و برای تامین امام جماعت نیاز به مسکن داریم که باید برای آن فکری بشود و لازم است مبلّغین عزیز برای جذب جوانان و نوجوانان خود را مجهّز کنند و با روشهای نوین تبلیغ آشنا شوند.

امام جمعه بخش چهاردانگه از حضور کمرنگ جوانان و نوجوانان در برنامه های دینی و مجالس روضه ابراز تاسف کرد و افزود این مجاهدت مبلّغین عزیز را می طلبد که برای جذب جوانان و نوجوانان با تبلیغ چهره به چهره و تشکیل برنامه های جذاب اقدام نمایند.

خطیب نماز جمعه شهر کیاسر بیان کرد در زمانی که دشمنان با ابزار تبلیغاتی بسیار قوی و جذاب برای تسلّط بر افکار جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کند، فقط منبر رفتن کفایت نمی کند بلکه باید از سایر ظرفیتها و روشهای تبلیغی نوین بهره برد.

امام جمعه چهاردانگه فرارسیدن هفته ی قوه قضائیه را به کارکنان متعهد دستگاه قضا بویژه به عزیزانی که در دادگستری بخش چهاردانگه خدمت می کنند تبریک گفت و بیان داشت مقام معظّم رهبری در دیدار با ریاست و مسئولین محترم قوه قضائیّه در سال ۱۴۰۱ ماموریّت مهمّی به قوّه قضائیّه محوّل فرمودند که عبارت بود از شناسایی و درهم شکستن ساختارهایی که فساد ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین جبارزاده بیان کرد الان یکسال از این مأموریت گذشته لذا مردم ما از مسئولین محترم دستگاه قضا انتظار دارند کارهایی که در این رابطه انجام داده اند را به اطّلاع مردم شریف ایران برسانند و این ماموریت را تا خشکاندن ریشه های فساد ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.