پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

‍ ساماندهی فعالیت های بانوان کیاسر با تشکیل کمیته امور بانوان

0

به پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  گزارش روابط عمومی شهرداری کیاسر محمد طاهر سعیدی صبح پنجشنبه28 دی 1396 در نشست بزرگ شهردار و اعضای کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر با حضور بانوان بمنظور هم اندیشی پیرامون مسائل شهری مربوط به امور زنان وتشکیل کمیته امور بانوان در سالن اجتماعات فنی حرفه ای کیاسر برگزار شد،اظهار داشت:نقش زنان در تحول،توسعه و پویایی جامعه در نظام جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است.

وی افزود: در حال حاضر بخش عمده ای از پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف در گرو هم افزایی و استفاده از قابلیت های بانوان جامعه در کشور است.

رئیس کمیسیون شورای شهر کیاسر گفت:با توجه به اینکه بانوان حدود نیمی از جمعیت شهری را تشکیل می دهید و به دلیل اینکه بانوان در انجام کارها بسیار فعال و پیگیر هستند می توانیم از پیشنهادات و نظرات ارزنده بانوان در بخش های مختلف مدیریت استفاده کنیم.

سعیدی تصریح کرد:با توجه به اهمیت و نقش تاثیرگذار بانوان در مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر تصمیم به تشکیل کمیته امور بانوان گرفت تا این کمیته بتواند امور مربوط به بانوان شهر کیاسر را پیگیری کنند.

وی خطاب به بانوان گفت:شما بانوان ثابت کردید که توان انجام کارهای بزرگ را دارید،بانوان با کار،مطالعه و همدلی می توانند در کنار هم با تشکیل کارگروه و تشکل های مختلف ضمن مطرح کردن خواسته های خود منشاء تحول در شهر باشند.

سعیدی گفت: کمیته امور بانوان با هدف ساماندهی فعالیت بانوان در شورای شهر تشکیل شد و این کمیته می تواند در زمینه های مختلف در سطح شهر نیاز سنجی و به انجام فعالیت بپردازد.

در پایان این نشست با برگزاری انتخابات خانم ها راضیه فیاضی،لیلا رمضانژاد،اکرم مهدی نژاد،زهرا فرهادی و فاطمه بالویی به عنوان اعضای کمیته بانوان شورای اسلامی شهر کیاسر انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.