پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای نیروگاه زباله سوز ساری از محل کمک دفتر مقام معظم رهبری

وی پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز ساری را در بخش ابنیه حدود ۳۵ درصد و در بخش ماشین آلات و تجهیزات ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت که نیروگاه زباله سوز نوشهر هم در بخش ابنیه حدود ۴۰ درصد و در بخش ماشین آلات و تجهیزات حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: فرهاد عسکری روز شنبه در جلسه کمیته تخصصی پسماند استان ، افزود : با پیگیری استانداری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای نیروگاه زباله سوز ساری به صورت اسناد خزانه ای در سال جاری اختصاص یافته است.

 

وی گفت : حدود ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار هم امسال برای نیروگاه زباله سوز نوشهر از محل کمک دفتر مقام معظم رهبری و ملی به صورت اسناد خزانه ای به پروژه نوشهر اختصاص یافته است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، عسکری بر ضرورت تسریع در اجرا و نظارت بر این دو طرح تاکید کرد و افزود : کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای نیروگاه زباله سوز ساری از سال ۹۰ تاکنون حدود ۵۲۰ میلیارد ریال و برای نیروگاه زباله سوز نوشهر هم حدود ۴۱۰ میلیارد ریال بود.

 

وی پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز ساری را در بخش ابنیه حدود ۳۵ درصد و در بخش ماشین آلات و تجهیزات ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت که نیروگاه زباله سوز نوشهر هم در بخش ابنیه حدود ۴۰ درصد و در بخش ماشین آلات و تجهیزات حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.