پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۹۶ کیلومتر آزادراه در ۲ استان کشور افتتاح شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز پروژه آزادراهی، بزرگراهی و مسکن مهر مازندران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: امروز ۱۹۶ کیلومتر پروژه‌های آزادراهی در دو استان ایلام و مازندران بهره برداری و اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه واحدهای مسکن مهر نیز در استان مازندران بهره برداری می‌شود، گفت دو آزادراه جدید نیز در استان مازندران و ایلام عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: آزادراه ساری – قائمشهر و آزادراه نجف اشرف به طول ۱۲۵ کیلومتر در مرحله رونمایی است و طبق هماهنگی‌های لازم و مستقرکردن سرمایه گذار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مهر، برای پروژه‌های افتتاح دو هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال واعتبار صرف شده و برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

از مجموع پروژه‌های ۴۴۶ واحد مسکن مهر، افتتاح راه چهارخطه محور ساری – تاکام با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال، افتتاح ۵۹ کیلومتر بزرگراه در سطح استان با اعتبار ۱۵۱ میلیارد ریال، افتتاح ۱۶ کیلومتر راه اصلی در استان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال است.

همچنین عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم محور دزدبنمرزن آباد با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و احداث ۴۴ کیلومتر آزادراه و سه دستگاه تونل در محورساریقائمشهر با اعتبار هفت هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است

کد خبر 4952134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.