پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گازرسانی 30 روستای چهاردانگه قبل از اتمام سال انجام می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  موضوع گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه مازندران یکی از موضوعاتی بود که مخاطبان خبرگزاری فارس خواستار پیگیری رسانه‌ای این موضوع شدند.

خبرگزاری فارس به تبعیت از ارجع نهادن به خواسته‌ها و دغدغه‌های مخاطبان بحث گاز رسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه را  به صورت ویژه در دستور کار خویش قرار داد و تاکنون خبرهای متعددی از وضعیت گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه را پس از پیگیری‌های متعدد منتشر کرده است.

نمایندگان مجلس،مسؤولان حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌ها و مدیرعامل شرکت گاز مازندران، فرماندار مرکز استان و حتی مصاحبه با مجری طرح از مباحثی بود که توسط این رسانه در مازندران پیگیری شده است.

نتایج پیگیری‌های خبرنگار فارس از نماینده مجلس شورای اسلامی به تشکیل جلسه فوق‌العاد بین مدیران شرکت گاز استان مازندران، مدیرکل حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌ها و فرماندار مرکز مازندران شده بود.

پس از پیگیری این جلسه علی‌اصغر یوسف‌نژاد با انتقاد از عملکرد دو مدیر در تاخیر گازرسانی به منطقه چهاردانگه مازندران اعلام کرده بود که موضوع را از  طریق وزرا مرتبط پیگیری می‌کند.

فرماندار ساری هم به صورت ویژه بحث پیگیری و تکمیل این پروژه را در دستور کار خویش قرار داده است.

 قابل ذکر است در نخستین جلسه شورای اداری نسبت به اختلاف‌نظر مدیران گاز و حمل و نقل و نگهداری راه‌ها انتقاد شد و یکی از دلایل تاخیر در گازرسانی به منطقه و تحمیل هزینه سنگین به دولت را اختلاف‌نظر دو مدیر اعلام کرده است.

در همین ارتباط رضایی فرماندار ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: به صورت ویژه موضوع گازرسانی به مناطق محروم ساری را در دستور کار قرار دادم.

وی خاطر نشان کرد: برخی مشکلات اداری در این زمینه وجود دارد که مقرر شد پس از نشست مشترک دو مدیر زمان قطعی اتمام طرح گازرسانی به منطقه چهاردانگه به بنده اعلام و پس از آن رسانه‌ها را در جریان قرار می‌دهم.

 فرماندار ساری خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده مقرر شد که 30 روستا از منطقه چهاردانگه مازندران و 28 روستا در دودانگه که بخش زیادی از عملیات گازرسانی در دودانگه به اتمام رسیده است، تا قبل از پایان سال از نعمت گاز برخودار شوند.

وی در پایان زمان قطعی اتمام عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه مازندران از توابع شهرستان ساری را پس از تشکیل جلسه مشترک بعدی مدیرعامل گاز و مدیرکل حمل و نقل و نگهداری راه‌های عنوان کرد و گفت: پس از دریافت اعلام دقیق این موضوع را به رسانه‌ها اعلام می‌کنم.

به گزارش فارس،عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه به دلیل اختلافاتی که بین مدیران حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌های مازندران و مدیرعامل شرکت گاز بر سر پرداخت حق‌السهم وزارت راه به وجود آمده بود به صورت کلی متوقف شده بود، این در حالی است که مجری طرح همان آمادگی کامل داشت که این پروژه را در ابتدای سال 97 به اتمام برساند و خودش این موضوع را در مصاحبه با خبرنگار فارس اعلام کرده بود و حتی در برنامه زمان‌بندی شده زمان اتمام عملیات گازرسانی به این منطقه هم ابتدای سال 97 بوده است، اختلاف‌نظر دو مدیر و افزایش هزینه تجهیزات زمینه تاخیر این پروژه را فراهم کرده است که پیگیری‌های فرماندار مرکز استان مازندران در حال نتیجه‌گیری است./ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.