پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی در روستای قلعه‌سر چهاردانگه راه اندازی شد+ تصاویر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به همت قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری در دهستان پشتکوه اولین کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی در روستای قلعه سر چهاردانگه راه اندازی شد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری در دهستان پشتکوه افزود: با تلاش قرارگاه جهادی #علمدار استان مازندران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری اولین کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی با شرایط ایزوله جهت استفاده در سطح مراکز درمانی استان و مردم مناطق محروم راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران با راه اندازی پنج کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، شهر ساری، نکا، بهشهر و دهستان پشتکوه همچنان پرتوان در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدم بر میدارد.
الندانی ادامه داد: این کارگاه با اخذ مجوزات لازمه بهداشتی و با حضور مدافعان سلامت روستای قلعه سر در مدرسه این روستا آغاز به کار کرد.همچنین این کارگاه در دو شیفت کاری به دوخت ماسک و در مراحل بعدی گان های مورد نیاز مراکز درمانی می پردازد.
الندانی در پایان نیز از همکاری های اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، آموزشگاه ابتدایی و راهنمایی شهید علوی قلعه سر، روحانی مستقر و اهالی این روستا و پایگاه های بسیج برادران و خواهران قلعه سر تشکر و قدردانی کرد و مجددا از مسافرینی که قصد سفرهای نوروزی به روستاهای دهستان پشتکوه را دارند خواست سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.