پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چشمه بین المللی سورت متولی مشخصی ندارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساری گفت: چشمه سورت به عنوان ششمین چشمه طبیعی خاورمیانه هنوز متولی مشخصی ندارد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از  مهر، سيد حجت هاديان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهي توسعه خدمات سفر كه در فرمانداري ساري برگزار شد، خواستار ساماندهي امكانات اوليه در چشمه سورت و آب بندان الندان شد و گفت: امسال برنامه ريزي شود تا وسائل نقليه به حوزه چشمه سورت وارد نشود و فضايي براي پاركينگ ماشينها در نظر گرفته شود.

soort

وی اظهار داشت : هنوز متولي چشمه سورت مشخص نشده است و به همين دليل در اين مكان هيچ اقدام رفاهي نمي توان انجام داد كه مردم در اين مكان با امنيت كامل استقرار يابند.

 

وی تصریح کرد: براي ارائه بهتر خدمات سفر به مسافرين نوروزي در استان هر يك از مسئولان كميته هاي سفر يك نماينده ثابت در ستاد اسكان داشته باشند.

 

هادیان با بيان اين كه كميته هاي  مختلفي براي ارائه تسهيلات سفر در ايام نوروز در نظر گرفته شده افزود : هر يك از اين كميته ها مسوليت اجراي برنامه هاي خدمات سفر به مسافران را بر عهرده دارند.

 

هاديان گفت: بروشورهاي مربوط به مناطق گردشگري و خدماتي در ايام نوروز توسط كمیهاي نوروزي در استان پخش خواهد شد و افراد راهنما نيز در اين زمينه آموزشهاي لازم را ديده اند.

 

جلوگیری از اسکان مسافران در پارکها

معاون سياسي فرمانداري ساري تصريح كرد: امسال از اسكان مسافران در فضاي پاركها جلوگيري مي شود و در همين راستا تمام شهرها و  بخشها بايد مكانهاي مناسب براي اسكان مسافران را در نظر بگيرند كه در همين زمينه آموزش و پرورش براي در اختيار گذاشتن مدارس همكاري لازم را داشته است.

در بخش ديگر معاون فرهنگي شهرداري ساري با بيان اين كه ساري جزو ۵ شهر گردشگري از نظر امكانات بيتوته شبانه شناخته شده است افزود: ساري يك ارتقای ۳۵ پله اي داشته ولي استقبال نكردن مسئولان مربوطه از اين جلسه خلاف اين مطلب را بيان مي كند.

كلانتري گفت: سال ۹۴ سالي متفاوت از سالهاي ديگر خواهد بود و با توجه به استقبال بالاي مسافرين از شهر ساري، المانهاي مناسب اين ايام در نظر گرفته شده است كه به زودي در سطح شهر نصب خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري دوره آموزشي براي فعالين كمپهاي نوروزي تصريح كرد: پاكسازي گروهي محله اي توسط رفتگران شهرداري و مردم خود محلات آغاز شده استتا با مشكل تجميع زباله در پايان سال مواجه نشويم.

وي خواستار همكاري شركت برق و سازمانها براي روشنايي ساختمانها و معابر شد و گفت براي زيبا سازي فضاي شهري برنامه روشنايي ساختمان بانكها و مراكز اقامتي و بيمارستانها را در دستور كار داريم.

شايان ذكر است كميته هاي متعددي براي ساماندهي خدمات سفر از سوي دستگاههاي مختلف در نظر گرفته شده است كه هر كدام در حوزه تخصصي خود در ايام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات دهي مي كنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.