پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشنهاد دادند زباله را با قطار به کویر ببریم!

شهردار ساری عنوان کرد: با روند کنونی اعتبارات و عوارض شهرداری و نبود درامد پایدار چاره ای جز شهر فروشی نداریم!

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از مهر، مهدی عبوری شامگاه یکشنبه در همايش متناظرين و مرتبطين سازمان بازرسي استان که  با حضور استاندار، فرمانداران، شهرداران و روساي شوراهاي اسلامي شهرهاي استان در سالن شماره یک استانداري برگزار شد، در بخشي از سخنان خود به موضوع زباله ي شهر ساري اشاره كرد.

 
شهردار ساري در اين باره گفت: قرار بود كه در شهرهاي بالاي 200 هزار نفر تعيين تكليف شود، بنده به شما توصيه مي كنم به اين سمت نرويد، ساري مركز استان است اما ما پشيمانيم كه به اين سمت رفتيم.
 
عبوري با بيان اينكه دولت به اين نتيجه رسيده كه استان هاي شمالي اولويت دارند افزود: نمايندگان دولت به چين رفتند و15 دستگاه زباله سوز تهيه كردند، ما حكم مرده شور! را داريم هر چه تاکنون گفته اند چشم گفته ایم.
 
وي با بيان اينكه ما هم در اين بين سرگردان هستيم افزود: كارشناس محيط زيست در جلسه که برگزار شد پیشنهاد داد زباله استان را باقطار به کویر ببریم و در آنجا دفن کنیم ما پول دفن زباله ها را نداريم آن وقت آقايان مي گويند قطار بزنيد ببريد كوير دفن كنيد.
 
وی در ادامه گفت با مشخص شدن زمین برای دفع زباله تاكنون 35 ميليارد تومان به پيمانكار پول داده شده و زمين مورد نظر را هم رئيس سازمان محيط زيست كشور كلنگ زد، نهايت در شوراي تامين استان مجوز صادر شد اما باز هم سنگ اندازي مي كنند.
 
 
1 نظر
  1. علی کیوسری می گوید

    اینها دارن مخ ملت رو میخورن. حرفاشون دروغه .تا وقتی واقعا زباله خار چشه باید ….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.