پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار بسیج

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی سپاه چهاردانگه، سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار بسیج در استان مازندران پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

متن پیام سروان پاسدار سیدجواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه به مناسب حضور بسیجیان چهاردانگه در رزمایش اقتدار بسیج به شرح ذیل میباشد.
حضور حماسی بسیجیان بصیر و ولایتمدار بخش چهاردانگه در رزمایش 36 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) بار دیگر صحنه های تاریخی و ماندگار اعزام نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس را در اذهان عموم تداعی کرد.
این حضور در حالی جلوه گر شد که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هجمه های همه جانبه جبهه کفر و نفاق برای جداسازی قشر جوان از بدنه این انقلاب مردمی بر کسی پوشیده نیست.
امروز اقشار مختلف بسیج به صلابت و عزت شعار هیهات منا الذله سرور و سالار شهیدان افزودند و اتحاد و انسجام خود را بر فراز قله آزادگی و عزت جاودانه ساختند.
اینجانب مراتب قدردانی خود را به حضور بسیجیان و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و رزمندگان و گروه‌های جهادی، فرماندهان حوزه های بسیج بخش و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران ، تقدیم می دارم
با احترام
سروان پاسدار سید جواد نبوی
فرمانده مرکز مالک اشتر سپاه چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.