پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در همه روستاها استقرار داشته باشد

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، در حاشیه بازدید امام جمعه بخش و فرمانده سپاه چهاردانگه از روستای عالیکلا حجت الاسلام جلایی صلاحی بر لزوم استقرار پایگاه های مقاومت بسیج در همه روستاهای بخش تاکید کرد.
وی با بیان این نکته که پایگاه های مقاومت بسیج باید در همه روستاها استقرار داشته باشند، اظهار داشت: برنامه های متنوع فرهنگی و مناسبتی زمینه ساز تشکیل پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها خواهد بود.
حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه در رابطه با اجرای برنامه های فرهنگی و پیگیری مشکلات روستاها نکاتی را با مسئولین و اهالی روستای عالیکلا در میان گذاشتند.
در ادامه سرگرد نبوی با بیان این نکته که ظرفیت سنجی ها و جغرافیای روستاهای بخش چهاردانگه در جهت ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج در مرحله تحلیل و مطالعات لازم قرار دارد.
ایشان ضمن اشاره به این مسئله ی مهم که فعالیت های فرهنگی زمینه ساز شکوفایی فرهنگی و به تناسب آن پیش فرضی بر آبادانی روستاهاست گفت: روستای عالیکلا نیز از این قاعده مستثناء نیست و در آینده ای نزدیک شاهد اسقرار پایگاه مقاومت بسیج در این روستا هم خواهیم بود.
همچنین سرگرد نبوی با تاکید بر توجه به هدر رفت آب های سطحی و غیرسطحی در برخی روستاها از اجرای پروژه ی آبرسانی کشاورزی در جهت مدیریت بهینه مصرف آب در روستای ترکام در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: توجه به مسئله حوزه آب و ذخیره سازی و مدیریت بهینه مصرف آن در بخش چهاردانگه از ضروری ترین مباحث زیرساختی در روستاهای این بخش می باشد.
وی در پایان از زحمات مسئولین و اهالی روستای عالیکلا در راستای هم افزایی و همکاری با سایر روستاها تقدیر به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.