پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه برنامه های هفته مقاومت را تشریح کرد

0

فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه برنامه های هفته مقاومت را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری بخش چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه برنامه های هفته مقاومت در سطح بخش را تشریح کرد.
ایشان افزود: با تشکیل ستاد گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم بخش چهاردانگه در دفتر امام جمعه و با حضور مسئولین و ادارات سطح بخش برنامه های هفته مقاومت به اطلاع عموم اهالی بخش چهاردانگه می رسد.
سرگرد نبوی ادامه داد: بمناسبت سالروز شهادت سردار مقاومت، سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره مجازی این شهید مقاومت و شهدای بخش چهاردانگه و شهدای مدافع حرم در دفتر امام جمعه محترم بخش و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نوذری نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری برگزار و از پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به صورت زنده پخش خواهد شد.
سرگرد نبوی در ادامه گفت: در همین راستا نیز رزمایش بزرگ شهید سلیمانی در دهستان های سه گانه بخش چهاردانگه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این رزمایش که با رمز سردار سلیمانی برگزار خواهد شد شامل سه بخش: رزمایش توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بخش، رزمایش توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهاردانگه و رزمایش کمک مومنانه بین خانواده های نیازمند روستاهای سطح بخش چهاردانگه می باشد.
سرگرد نبوی همچنین ادامه داد: برگزاری برنامه های معنوی و مسابقات مختلف بصورت مجازی نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در پایگاه های مقاومت بسیج در دهستان های سه گانه سطح بخش، برگزاری اردوهای جهادی با یاد و نام حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، دیدار با خانواده های معظم شهدا در بخش و دیدار با مدافعان حرم، افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه در حوزه های مختلف با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز از دیگر برنامه های مجموعه سپاه در هفته مقاومت می باشد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه سردار سلیمانی را یک اسوه و یک نقشه راه برای همه جوانان نه تنها این انقلاب؛ بلکه همه جوانان انقلابی کشورهای جهان خواند و افزود: ایستادگی در برابر زورگویی های استکبار جهانی، مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده ی همه ی انقلاب های اسلامی جهان و قدرتمندی و ثبات در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها از جمله مولفه های وجودی شهید سلیمانی می باشد.
سرگرد نبوی ضمن اشاره به جلوه های ایثار و فداکاری سردار شهید سلیمانی آحاد جوانان انقلابی خصوصا بخش چهاردانگه را دعوت به الگو پذیری از این شهید گرانقدر کرد.
ایشان در ادامه بیان داشت: مجموعه ی سپاه و مجموعه ی بسیجیان پایگاه های مقاومت سطح بخش چهاردانگه با قدرت اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را دنبال می کنند و از همه توان خود و ظرفیت ها برای خدمات رسانی حداکثری به مناطق محروم و خصوصا روستاهای محروم و کم برخوردار سطح بخش چهاردانگه استفاده می کنند.
سرگرد نبوی در پایان نیز بر لزوم خدمات رسانی حداکثری توسط همه نهادها و سازمان های حمایتی و نگاه ویژه به روستاهای سطح بخش چهاردانگه توسط دستگاه های اجرایی شهرستان و استان با توجه به وسعت این روستاها در بخش تاکید کرد و اظهار داشت: مجموعه سپاه، بسیجیان و گروه های جهادی به سوی اهداف بلند این انقلاب و برای رفع محرومیت روستاهای بخش چهاردانگه گام بر خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.